dashboard verlichting/ richting aanwijzers.

• Marcel van Genderen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-06-2009 06:32 #49660 door Marcel van Genderen (GAST)
dashboard verlichting/ richting aanwijzers. is gemaakt door Marcel van Genderen (GAST)
<p>Ik heb sinds 3 jaar voor het eerst weer spanning gezet op mijn gerestaureerde amazon, er zit een nieuwe draadboom in en het meeste werkt weer naar behoren. alleen de dashboard verlichting blijft permanent branden in alle stande van de verlichtingsschakelaar, is dit normaal ? ik weet niet meer hoe dat werkte. en de richtingaanwijzers geven geen enkel teken van leven. ik heb alle bedrading nagekeken en ook de schakelaar met een ander gewisseld, maar er gebeurt niets, seinen met grootlicht doet hij wel. wat kan er aan de hand zijn? groet Marcel</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
12-06-2009 18:45 #92301 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic dashboard verlichting/ richting aanwijzers.
Als ik jou was zou ik de stroomkringschema die op de CD staat pakken (V44) en dan is het een kwestie van draden volgen en de spanningsmeter gebruiken. Zo ff uitleggen op het forum is lastig. Het lukt je heus wel, het stelt je wel op de proef.

• Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-06-2009 22:10 #92300 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic dashboard verlichting/ richting aanwijzers.
klinkt als oxidatie van de massakabels. schoonmaken dus.....

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD