Hulp nodig met electrisch systeem

• Frank Timmerman (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-07-2009 11:11 #49613 door Frank Timmerman (GAST)
Hulp nodig met electrisch systeem is gemaakt door Frank Timmerman (GAST)
<p>Heren/dames,</p><p>Ik heb een probleem. Het mist-achterlicht en achterruitverwarming van mijn Amazon werken niet. Nu heb ik menig zaterdagen besteed aan het vinden van het probleem. Het enige probleem dat ik kon vinden, is dat ik weinig tot niks afweet van het hele electrische gebeuren!
En sind kort werken de verstralers ook sporadisch niet meer. </p><p>Nu mijn vraag; zijn er mensen/hobbyisten/natuurkundigen die eens samen met mij naar m'n autootje kunnen kijken? Misschien is het wel iets belachelijk simpels wat ik over het hoofd zie...maar ik zie het niet.
Note: Ik heb wel het een en ander los lopen halen, dus het kan zijn dat niet alles meer op de goeie plek zit...</p><p>Ik woon in Hoofddorp, 's weekends in Groningen.</p><p>Bij voorbaat dank! </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-07-2009 15:12 #92551 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Hulp nodig met electrisch systeem
<p>Indien je in de gelegenheid bent kun je het chassisnr en bouwjaar ff op dit forum zetten en wellicht is er iemand die de juiste stroomkringschema kan mailen, deze staan nl op de cd van V44 ver. De stroomkringschema's verschillen wel per bouwjaar of type. </p><p> </p><p>Zonder schema begin je niets ook als er dingen bijgehobbyt zijn, en echt moeilijk is het niet. Helaas kan ik je niet helpen want ik zeit zelf met de stress dat mijn combi sinds 4 jaar weer naar de apk mag (15 juli) en 20 juli begint mijn vakantie dus ik kan je niet helpen tenzij je geduld hebt en kan wachten tot eind augustus.</p>

• Jan Oudijk
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
08-07-2009 17:57 #92550 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Hulp nodig met electrisch systeem
<p>Hallo Frank ,ik woon in Alkmaar en ga aanstaande zaterdag naar Friesland voor 3 weken op vakantie.Als ik daar ben kan ik altijd even voor je kijken.Als je intresse hebt ,mail je me maar adsl588498@tiscali.nl </p><p>Gr jan.</p>

• Frank Timmerman (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
09-07-2009 10:45 #92549 door Frank Timmerman (GAST)
Beantwoord door Frank Timmerman (GAST) in topic Hulp nodig met electrisch systeem
<p>Hallo hallo, en bedankt voor de reacties.</p><p>Chassisnr: 112462
Bouwjaar: 1965
Type: P13121

Jan, bedankt voor je aanbod. Friesland is echter nog best ver van Groningen!
Het lijkt me handiger om te wachten tot je weer terug bent van vakantie en misschien iets in Alkmaar af te spreken. Tenzij je het natuurlijk druk hebt!

Ik heb een aantal stroomkring schema's op internet gevonden, maar hier schiet ik echt niks mee op. A-technisch wat betreft electriciteit...</p>

• Jan Oudijk
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
09-07-2009 11:24 #92548 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Hulp nodig met electrisch systeem
<p>Prima Frank, maar doe dit dan via mijn e-mail adres.</p><p>Gr Jan</p><p> </p>

• Joan Tacx
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-08-2009 18:13 #92547 door Joan Tacx
Beantwoord door Joan Tacx in topic Hulp nodig met electrisch systeem
Hallo Frank,

Ik woon in de regio West.
We hebben op 17 oktober een afsteldag bij Svenscar in Alblasserdam. daar lossen we dit soort problemen meestal op.
Er zijn dan vaak genoeg technische mensen die dit soort problemen kunnen oplossen.

Is de afstand te ver, kan je ook naar ons kampeerweekend in Delft kunnen komen.
Ik kan er dan wel even naar kijken, laat dit wel even weten.

Groeten
Joan Tacx

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD