uitvallen radio
- jeroen thoonen (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
08-07-2009 22:41 #49612
door jeroen thoonen (GAST)
uitvallen radio is gemaakt door jeroen thoonen (GAST)
Ik ben met mijn amazon combi bezig geweest om de verlichting te verbeteren, want de opbrengst was niet super. Dus alle contacten nagelopen,opgeschoond en geschuurd. Zonder veel resultaat, maar wel met een gevolg: Wanneer ik nu mijn lichten inschakel heeft de radio wel eens de neiging uit te vallen tijdens het rijden. Je hoort de radio moeite hebben wanneer het licht aangezet wordt, maar er is verder niks verandert aan de bedrading. Kan het met het opschonen van de contactpunten te maken hebben?
Muziek op vakantie is toch welprettig!
Muziek op vakantie is toch welprettig!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Foppe Talman
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-07-2009 11:52 #92553
door Foppe Talman
Beantwoord door Foppe Talman in topic uitvallen radio
Jeroen,
het klinkt mij in e oren dat je min niet goed meer contact maakt met de rest van de auto het blok, meet de spanning op de accu en daarna op de plek van de stroom verbruiker.
ook op de accu beide poolen meten en daarna de min even op het blok daarna op de auto en kijk of je de zelfde meeting heb. zou wel moeten.
je kan dit natuurlijk ook even doen me ingeschakelde lampen en met ingeschakelde motor.
vaak word de + wel aandacht gegeven en de - niet terwijl ze even belangrijk zijn
het klinkt mij in e oren dat je min niet goed meer contact maakt met de rest van de auto het blok, meet de spanning op de accu en daarna op de plek van de stroom verbruiker.
ook op de accu beide poolen meten en daarna de min even op het blok daarna op de auto en kijk of je de zelfde meeting heb. zou wel moeten.
je kan dit natuurlijk ook even doen me ingeschakelde lampen en met ingeschakelde motor.
vaak word de + wel aandacht gegeven en de - niet terwijl ze even belangrijk zijn
- jeroen thoonen (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
11-07-2009 17:26 #92552
door jeroen thoonen (GAST)
Beantwoord door jeroen thoonen (GAST) in topic uitvallen radio
Bedankt Frits
Het is verholpen. aarde bleek een probleem te zijn.
Het is verholpen. aarde bleek een probleem te zijn.