Lampje orginele radio bij nieuwe radio onder dash..

Lees meer
23-09-2009 20:50 #49474 door Gijs Kirkels (GAST)
Lampje orginele radio bij nieuwe radio onder dash.. is gemaakt door Gijs Kirkels (GAST)
<p>ik heb vande week een nieuwe radio aangeschaft voor mijn amazon, een absolute aanrader; renkforce sd-7629</p><p>bestelnr van conrad; 372411 frontje ziet er vrij simpel en bescheiden uit, hij heeft aux en usb aansluiting en sd geheugenkaart lezer, maar vooral omdat hij geen cd-speler heeft een zeer geringe inbouwdiepte! </p><p>nu wil ik natuurlijk de orginele radio in het dashboard laten zitten voor het mooie, maar ik vroeg mij af; </p><p>is het mogelijk om bij de oude radio een kleine spanningskabel aan te sluiten zodat het lampje van de zender display blijft branden? het lijkt me leuk om dit mogelijk te maken, zonder dat de oude radio nog stroom verbruikt en ik de nieuwe gewoon kan gebruiken.. </p><p>iemand ide&eacute;n? of moet je dan die oude radio openmaken en een kabeltje direct op dat lampje aansluiten.. </p><p> </p><p>groet, Gijs. </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2009 21:09 #93217 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Lampje orginele radio bij nieuwe radio onder dash..
<p>Sommige oude autoraido's hadden een apparte aansluiting voor de schaalverlichting. Maar bij de meeste radio's die ik ken gaat de schaalverlichting allen maar branden als je hem aanzet.</p><p> </p><p>M.a.w. ik denk dat je je oude radio open zult moeten maken en een kabeltje naar het lampje met trekken.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.