knipperlichtprobleem

• Frans Versteegh (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
14-01-2010 16:58 #49279 door Frans Versteegh (GAST)
knipperlichtprobleem is gemaakt door Frans Versteegh (GAST)
<p>Beste mensen ik heb een probleem met het knipperlicht van mijn amazon:het doet niks naar links! Na doormeten blijkt de schakelaar aan de stuurkolom defekt:schakelt naar links niet meer door.Wie zou mij kunnen helpen aan een goed werkend exemplaar?Ik moet er misschien bij vermelden dat het kontaktslot ook op de stuurkolom zit dus niet op het dashboard.Mocht iemand er een hebben liggen houd ik mij aanbevolen. Mijn telnr is:046-4745516.</p><p>Een andere vraag: weet iemand een adres hier in het zuiden des lands waar slooponderdelen van de Amazon zijn te krijgen?</p><p>Bvd voor de reaktie, Frans</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kees Brouwer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2010 18:49 #94247 door Kees Brouwer
Beantwoord door Kees Brouwer in topic knipperlichtprobleem
<p>Frans,</p><p> </p><p>Ik heb nog een doosje met alle mogelijke schakelaars van de Amazon,</p><p>ook een knipperlicht schakelaar. Omdat ik geen Amazon meer rijd, mag je alles komen ophalen voor &euro; 0.</p><p>Als je belangstelling hebt: brabro@casema.nl

groet,

Kees Brouwer

Utrecht

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-01-2010 21:42 #94246 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic knipperlichtprobleem
<p>Frans,</p><p> </p><p>Op de hoek Kampstraat / Serinegenstraat bij jouw in het "dorp" woont iemand die regelmatig Volvo's sloopt. Ben helaas zijn naam en E-mail kwijt. Maar als je daar in de buurt even rondvraagt heb je hem zo te pakken</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD