ruitenwisser standen

• Frans Pars (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-01-2010 13:32 #49254 door Frans Pars (GAST)
ruitenwisser standen is gemaakt door Frans Pars (GAST)
<p>Hej allemaal,</p><p>kan iemand mij een beetje op weg helpen met volgend "probleem" </p><p> Sinds kort trotse bezitter van een Amazon'122S uit 66 met nog een paar mooie klusjes in het verschiet.</p><p>Allereerst mijn ruitenwissers, draaien op stand 1 en 2 met dezelfde snelheid (snel!) heb al verschillende forum antwoorden bekeken maar heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en waar ik het beste mee kan beginnen te bekijken/checken!</p><p>bedankt alvast.</p><p>gr.Frans</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-01-2010 15:59 #94424 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic ruitenwisser standen
Ik heb hetzelfde gehad met de kachelmotor van de P1800. Met het van plaats verwisselen van beide stroomdraadjes op de motor was het opgelost. NB: - aansluiting laten zitten.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-01-2010 17:37 #94423 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic ruitenwisser standen
<p>kijk even of de rode draad goed is aangesloten; hangt deze ergens los, of is deze onderbroken, dan heb je volgens mij alleen de hoge snelheid.</p>

Groet, Hans

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-01-2010 20:38 #94422 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic ruitenwisser standen
<p>Er zijn 2 kabelbomen voor de schakelaar;Kabelboom 1 heeft groene zwarte en rode draad( deze boom gaat naar ruitenwissermotor)</p><p>kabelboom 2 heeft dubbele dikke rode en enkele zwarte draad</p><p>zwart uit boom1 moet op aansluiting A</p><p>zwart uit boom 2 moet op aansluiting W</p><p>enkel rood uit boom1 moet op F</p><p>groen uit boom 1 moet op P</p><p>dubbel rood uit boom2 moet op P</p><p> </p><p> Bij een electrolux motor heeft kabelboom 1 een groene mantel.</p>

• Frans Pars (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
05-02-2010 18:12 #94421 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic ruitenwisser standen
<p>bedankt, het is gelukt, wat bleek, de groene draad uit kabelboom 1 was niet aangesloten op P</p><p>en de rode draad uit kabelboom 1 was doorgeknipt??? alles weer aangesloten en heb nu weer 2 verschillende standen!</p><p>iemand enig idee waarom de rode draad door geknipt is ooit?</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD