knopje onder dashboard links - Amazon
- Dennis Boxem
- Premium lid
-
Minder
Meer
10-07-2010 10:21 #48913
door Dennis Boxem
knopje onder dashboard links - Amazon is gemaakt door Dennis Boxem
Hallo Mensen, Ik zit mij al een tijdje af te vragen waar het trekknopje onderaan het dashboard van mijn Amazon voor is. Het ding zit niet meer aangesloten, dus even de knop uittrekken heeft geen zin
Ik heb het hier over het trekknopje dat aan de rechterkant wordt gebruikt voor de dashboardverlichting. zowel in mijn Amazon 64 als Amazon Combi zit er links ook een, maar in beide gevallen zitten ze niet meer aangesloten. ook in het instructieboekje kan ik 'm niet terugvinden. Wie verteld mij waar het ding voor is, zodat ik mijn Amazons weer net even een stapje dichter bij origineel kan brengen?grtz!Dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-07-2010 13:30 #95919
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic knopje onder dashboard links - Amazon
Bij mijn amazone zit daar niks. Misschien vroeger door een vorige eigenaar ook een lampje aangberacht?
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-07-2010 23:30 #95918
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic knopje onder dashboard links - Amazon
Als het goed is zit er rechts ook een houdertje voor een lampje, dit hoort dus geschakeld te zijn met de trekschakelaar. Sommige amazon's hadden ook bij de voetenbak een soort van kaartenbak. Deze liep door naar de bestuurderskant en ik denk dus dat de schakelaar dit lampje schakelde om dan in het donker te kunnen zien wat je pakt.
- Bezoeker
-
11-07-2010 14:05 #95917
door
Beantwoord door in topic knopje onder dashboard links - Amazon
Het trekknopje is een origineel knopje dat gebruikt werd voor de mistlampen.Natuurlijk moet deze achter het normale licht via een relais geplaatst worden.Het knopje is gelijk aan het knopje aan de rechterzijde welk het handschoenen vakje lichtje bediend.Hier zie je ze zitten:
www.toncar.nl//cars/lopende/20100303_126...6340581_DSC01903.JPG