richting aanwijzer schakelaar vervangen van een P1800

Lees meer
24-07-2010 17:37 #48880 door Hub. Starmans
<p>Bij het vervangen van de richting aanwijzer schakelaar van een P1800 krijg ik het bovenste schroefje niet los. Het onderste schroefje heb ik los gekregen met een haakse schroevendraaier. Wat moet in welke volgorde geschieden om het bovenste schroefje los te draaien en vervolgens met een andere richting aanwijzer schakelaar weer te monteren? Heeft hier iemand ervaring mee??</p>
<p>Hub. Starmans, hub.star@xs4all.nl , tel: 0495-593622</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-07-2010 22:34 #96063 door Michel Vastmans
Beantwoord door Michel Vastmans in topic richting aanwijzer schakelaar vervangen van een P1800
Beste Hub,Het moet normaal lukken met een haakse schroevendraaier. Mogelijk kan je een korte kruiskop nemen of een bitje . Ik heb mijn schakelaar ook vervangen op deze wijze. Het is niet nodig om het onderste dashboard te verwijderen. Kijk ook eens in de informatie op deze site en bij de P1800 Gallery. Succes!!! Michel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-07-2010 21:59 #96062 door Hub. Starmans
Beantwoord door Hub. Starmans in topic richting aanwijzer schakelaar vervangen van een P1800
<p>Michel,</p><p>Het onderste schroefje heb ik inderdad los gekregen met een haakse schroevendraaier. Aan het bovenste schroefje ontbreekt de plaats hiervoor!! Moet eerst iets anders gedemonteerd worden? Zijn er nog andere tips??</p><p>greetz,</p><p>Hub.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-07-2010 22:00 #96061 door Hub. Starmans
Beantwoord door Hub. Starmans in topic richting aanwijzer schakelaar vervangen van een P1800
<p>Michel,</p><p>Wat bedoel je met " de P1800 Gallery "</p><p>Hub.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.