aansluiten bobine amazon 1969 B20A
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-09-2010 18:02 #48766
door Pieter van Duppen
aansluiten bobine amazon 1969 B20A is gemaakt door Pieter van Duppen
<p>Op de (Bosch) bobine zitten 3 aansluitpunten waaronder 2 voor een kabelschoentje met de nummers 1 en 15. De midenaansluitong heb ik op de verdelerkap aangesloten. De achterzijde die onder het dashbord uitkomt is blind. Ik weet niet waar de genoemde 2 aansluitpunten op aangesloten moeten worden. Ik heb slechts 1 gele kabel in de buurt die waarschijnlijk van het contactslot komt. Kan iemand mij hiermee verder helpen?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-09-2010 20:09 #96548
door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic aansluiten bobine amazon 1969 B20A
<p>Pieter,,</p><p>15 is de geschakelde + vanaf je contactslot , contact aan is dan +12v.</p><p>1 gaat naar het ontstekingshuis , contactpunten/condensator en dat is het schroefje aan de zijkant.</p>
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-09-2010 20:33 #96547
door Pieter van Duppen
Beantwoord door Pieter van Duppen in topic aansluiten bobine amazon 1969 B20A
<p>Hoi Rene,</p><p>Bedankt voor je antwoord.</p><p>In "het complete boek" van de Amazon ontbreekt het elektrische schema voor de combi vanaf nr 70300. Inmiddels heb ik dat wel in Brooklands gevonden. Ik veronderstel dat de verbinding met het contactslot wel via het zekeringkastje loopt althans primair is de bobine met dit kastje verbonden in dit schema. De nummertjes 1 en 15 staan er niet bij dus dat is een welkome aanvulling.</p><p>Groet, Pieter</p>