voetschakelaar dimlicht

Lees meer
03-10-2010 09:30 #48742 door Henk de Weerd
voetschakelaar dimlicht is gemaakt door Henk de Weerd
<p>Bij onze amazon combi is de voetschakelaar stuk.</p><p>Zijn deze nog nieuw te kopen , of is er een andere oplossing .</p><p>Ik heb nu de draadjes doorverbonden ,ik heb nu allen gedimpt groot licht.</p><p>Vrg henk en Jany de Weerd</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-10-2010 10:00 #96659 door
Beantwoord door in topic voetschakelaar dimlicht
kijk eens op de site www.nordicar.com . succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2010 10:52 #96658 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic voetschakelaar dimlicht
<p>bij VOD:</p><p><table cellspacing="0" cellpadding="0" width="98%" border="0"> <tbody> <tr> <td height="20">668675 </td> <td> </td> <td>VOETDIMSCHAK.B18/B20 58-68 </td> <td align="right">29.95 <small>euro</small> </td> </tr> </tbody></table></p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2010 16:04 #96657 door Henk de Weerd
Beantwoord door Henk de Weerd in topic voetschakelaar dimlicht
<p>Ik heb de schakelaar besteld bij de vod</p><p>allen hartelijk dank.</p><p>Henk en Janny de Weerd</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-10-2010 19:15 #96656 door Ama Zon (GAST)
Beantwoord door Ama Zon (GAST) in topic voetschakelaar dimlicht
Als je toch bezig bent...

We hadden in Regio west laatst een avond over electra.

De voetschakelaar kwam ook aan bod. Hij gaat vaak kapot omdat de stroom voor de lampen door de schakelaar loopt (schakelaar wordt warm + vochtig daaronder => roest => meer weerstand => nog warmer => etc...).

Een alternatief is om een andere (standaard) schakelaar erbij te zetten. Door deze schakelaar loopt dan altijd de stroom. De voetschakelaar 'bedient' deze schakeling. Het voordeel is dat de stroom nu niet meer door de voetschakelaar loopt.

De details heb ik niet zo paraat, maar indien interesse moet daar wel aan te komen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.