lichtschakelaar

Lees meer
21-08-2023 21:28 #204328 door Rik Tuin
lichtschakelaar is gemaakt door Rik Tuin
Zoals dat meestal het geval is werkt de dimfunctie voor de dashboardverlichting van mijn PV544 niet meer. Betreft de lichtschakelaar/dimmer die t/m de Amazon is gebruikt.

Ik vraag mij af of er sleutelaars zijn die een alternatieve schakelaar hebben gevonden en toegepast. Met de zoekfunctie op het forum vind ik niets.

 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-08-2023 18:32 #204365 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic lichtschakelaar

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-08-2023 19:47 #204367 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic lichtschakelaar
Dank, maar er staat bij dat de dimmer dashboardverlichting niet werkt. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2023 01:34 #204372 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic lichtschakelaar
Open boren waarschijnlijk is de weerstandsdraad gebroken deze vervangen of de draad van de dashbordverlichting naar en contact van de verlichting verleggen brnad de dashbord berlichting wel altijd vol.
Eentje vinden die nog werkt zal moeilijk worden, want degene die nog een werkende hebben houden hem liever zelf als reserve

www.elektronicawereld.nl/categorie/compo...nden/weerstanddraad#

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2023 13:21 #204382 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic lichtschakelaar
Heb hem inderdaad geopend en zie dan een draad waar ik verder niet bij kan. Om daar bij te kunnen moet de schakelaar nog verder worden gedemonteerd en wel zodanig dat ik denk dat ik hem niet meer werkend in elkaar kan zetten. Hen nu inderdaad de draad dashboardverlichting bij stadslicht opgezet, dus dashboard werkt wel.

Ik zie op het net diverse lichtschakelaars van oldtimers met dimfunctie en vraag me dus af of iemand aar ervaringen mee heeft. Punt is dat de passing in het dashboard natuurlijk wel overeen moet komen met die van de originele schakelaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.