schakelaar richtingaanwijzer

Lees meer
31-12-2021 14:50 #197111 door Wijnand Kralt
schakelaar richtingaanwijzer is gemaakt door Wijnand Kralt
Is het mogelijk een schakelaar richtingaanwijzer van 1212022-1973 zie webshop te gebruiken voor een volvo 142-1968.

Gr,
W. Kralt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-12-2021 17:52 #197116 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic schakelaar richtingaanwijzer
Ik denk het niet, de 100 serie heeft heel veel verschillende RAW schakelaars en heb een lade vol met die dingen en uitgezocht voor welk jaar.
Bij restauratie was het telkens een enorme uitzoekerij omdat er even zoveel verschillende elektrische schema's zijn, zo'n 25 verschillende, gelukkig heb ik een Nederlandstalig Volvo handwerkboek gevonden waar ze allemaal in staan.

 

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF



 

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF



Als je een foto wilt toevoegen van welke je zoekt, kan ik kijken of ik hem heb.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-01-2022 09:37 #197140 door Wijnand Kralt
Beantwoord door Wijnand Kralt in topic schakelaar richtingaanwijzer
Hoi Ed,
Bedankt voor je snelle reactie en allereerst een gelukkig nieuwjaar
Ik heb een foto bijgevoegd, het gaat om de linkse(waarvan de handel is afgebroken).
De rechtse heb ik, maar die is vanaf 1973.(mijn 142 is van 1968) Het verschil is dat er bij de linkse in de bevestigings-gaten schroefdraad is getapt en dat er makkelijker schoentjes is op te schuiven, want beiden hebben uiteindelijk maar 4 contakten. Op zich is dat natuurlijk aan te passen, want het binnenwerk zal hetzelfde zijn.
Alvast bedankt voor het kijken.

Gr,
Wijnand
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.