Alternatief voor ommanteling kabelboom PV/Duett

Lees meer
01-03-2021 19:28 #192776 door Thom Fransen
Ik ben de kabelboom van mijn Duett aan het opfrissen en uitbreiden (overdrive, relais voor verlichting, achteruitrijlamp etc.). De originele ommanteling is glad en strak en het is dus niet mogelijk om kabels toe te voegen en vervangen gaat lastig. Ik ben geen fan van de moderne geribbelde ommanteling of de tape erom. Daarom op zoek naar een vervanger die het liefste ook deelbaar is zodat deze om bestaande kabelbundels (met stekkers etc.). Past. Iemand wat moois gevonden?
 

The difference between men and boys is the price of their toys
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-03-2021 19:46 #192778 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Alternatief voor ommanteling kabelboom PV/Duett
Denk dat dit dan een van de weinige alternatieven is
kabelmantel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-03-2021 19:59 #192779 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Alternatief voor ommanteling kabelboom PV/Duett
Dankjewel Han!
Opbasis van de juiste zoektermen uit jouw link kwam ik ook nog de volgende tegen:
www.conrad.nl/p/hellermanntyton-170-0100...-mm-per-meter-540704

www.amazon.com/dp/B07FW388KV/ref=sspa_dk...dExvZ0NsaWNrPXRydWU=

www.allekabels.nl/kabelgoot/4408/1160349...1EAYYCCABEgKxc_D_BwE

Vraag mij alleen af hoe deze allemaal op de temperaturen onder de motorkap reageren en ze zien er ook wel erg hightech uit..

Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-03-2021 23:18 #192784 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Alternatief voor ommanteling kabelboom PV/Duett
Beste Thom, je zult wel denken die goser is geflipt, maar ik heb het met repen binnenband gedaan van een fiets of scooter strak overlappend rond de draad trekken met aan het begin een tyrap en aan het einde ook.
Probeer het maar eens kost niets, neen heb je, ja kunt je krijgen. 

succes

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sjef van Giersbergen
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
02-03-2021 08:23 #192787 door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic Alternatief voor ommanteling kabelboom PV/Duett
Ach, in mijn jeugd werd alles met alles gerepareerd en ik heb daar meerdere tics aan overgehouden. Kijk anders eens onder Rick Donkers Auto Electrics, bij montagemateriaal/doorvoermateriaal/pvc isolatiekous, Thom. Diverse diameters onopvallend materiaal voor weinig geld. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2021 10:01 #192801 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Alternatief voor ommanteling kabelboom PV/Duett
Heren,
Bedankt voor de antwoorden, ga hier eens mee aan de slag en jullie lezen het daarna wel weer ;-).
@Johan; wel prettig gestoord neem ik aan aangezien je met oude autootjes speelt.. ;-)

Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.