Hulp op sleuteldag in Heerde bij aansluiting Smiths toerenteller

  • Pascal Kogelman (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
16-09-2019 19:31 #185225 door Pascal Kogelman (GAST)
Ik heb een Smiths rvi 5413/00 toerenteller bemachtigd, er komen 5 draden uit. De werking is mij onbekend. Alleen het afdekkapje vd achterkant ontbreekt, maar daar heb ik een oproep in "onderdelen gezocht" voor geplaatst.
Zelf ben ik een nitwit op elektronica gebied, maar zou graag willen kijken of deze toerenteller werkend te krijgen is in mijn Amazon met 123 ontsteking. In een draadje van Lars R. las ik dat dit wellicht moet kunnen ondanks het inductie principe vd teller.
Nu vroeg ik mij af of er misschien iemand is die mij kan helpen om te kijken of de teller überhaupt werkend aan te sluiten is. Zelf ga ik naar de sleuteldag van regio Oost op 5 oktober in Heerde, misschien is er een elektronica expert die daar ook heen gaat en dit met mij wil proberen?
groet,
Pascal



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-09-2019 23:53 - 16-09-2019 23:54 #185233 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Hulp op sleuteldag in Heerde bij aansluiting Smiths toerenteller
Een mechanische / RVI gaat prima met een 123 ontsteking, heb een maandje geleden met de instructies van Lars er eentje aangesloten, werkt prima!. Mijn draden waren alleen gelukkig iets makkelijker te herkennen.

Maar op de sleuteldag is er vast iemand die je verder kan helpen! Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.