Hulp bij aansluiten kabelboom

  • Huub Verhagen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
27-06-2018 08:26 #177469 door Huub Verhagen (GAST)
Hulp bij aansluiten kabelboom is gemaakt door Huub Verhagen (GAST)
Ik ben bezig met de restauratie van een amazon uit 1966. Veel is al klaar, maar ik zoek iemand die me ( tegen betaling) helpt bij het aansluiten van de laatste losse draden van de kabelboom en die even meekijkt of hetgeen nu aangesloten is ( meer dan 80%) ook op de juiste manier is gebeurd. Dit is de laatste klus voor ik hem APK kan laten keuren.Ik woon in Veldhoven. Wie heeft de expertise en is op korte termijn beschikbaar?
Huub Verhagen ( 06-15965462)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-06-2018 19:15 #177475 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Hulp bij aansluiten kabelboom
Heb je wat foto's ?. welk bouwjaar ? Heb je de oude kabelboom weer gebruikt of een nieuwe.... kan een slok op een borrel; schelen.
Vaak is er van alles aan vast geknoopt en als niet de juiste kleuren zijn gebruikt is het haast ondoenlijk.
Als je een elektrisch schema uitprint via 'Documentatie' kun je dit in kleuren, van de 123GT zijn deze al te koop op internet.

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Huub Verhagen (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
27-06-2018 19:36 #177476 door Huub Verhagen (GAST)
Beantwoord door Huub Verhagen (GAST) in topic Hulp bij aansluiten kabelboom
Hoi ED, de amazon is van 1966. Ik heb niet de oude kabelboom gebruikt, maar een andere, gebruikte gekocht die goed gelabeld was. Ik heb de elektrische schema’s, maar ik zou me een stuk geruster voelen als iemand even meekijkt of alles goed is aangesloten. Zou jij de rit naar Veldhoven willen maken? De Volvo staat in een garagebedrijf, dus we kunnen van alle faciliteiten gebruik maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.