Exacte locatie relais 123GT tegen binnenspatborden

Lees meer
23-10-2017 16:56 - 23-10-2017 16:57 #172718 door Thom Fransen
Hoi,
Bij mijn 123GT zijn in het verleden de binnenspatbordranden keurig netjes gelast. Hierbij zijn natuurlijk wel de bevestigingsgaten voor de relais en het extra relaisplaatje van de 123GT verloren gegaan.
Is er iemand op het forum die voor mij kan uitmeten waar de relais links en rechts exact gemonteerd moeten worden (door bijbvoorbeeld de afstand van de verschillende schroeven t.o.v. het schutbord uit te meten)? Het hoeft niet deze week. ;-)
Thanks!
Thom



ps: de kabelboom wordt nog vernieuwd ;-)

The difference between men and boys is the price of their toys
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-10-2017 23:15 #172731 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Exacte locatie relais 123GT tegen binnenspatborden
He Thom, je kon het niet laten om toch voorzichtig te beginnen :-). Misschien heb je wat aan deze foto's. De eerste is van mijn eigen wagen, de drie relais links zijn nog net te zien. Plaats ze zover naar voren dat ze vrij zijn van het motorkap scharnier als je de klep dicht hebt.


De tweede heb ik van internet, de plaats recht is zoals te zien alleen vreemd dat er links maar twee relais staan?



Groeten, Rob
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
24-10-2017 08:48 #172735 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic Exacte locatie relais 123GT tegen binnenspatborden
Volgens mij is die op de laatste foto een modificatie van de eigenaar en niet origineel. Wel keurig gedaan, dat dan wel weer..

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-10-2017 09:18 #172738 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Exacte locatie relais 123GT tegen binnenspatborden
Kijk eens op de volvoamazonpictures.se daar staat bij 1967 veel informatie over de 123GT, waaronder een kijkje in de motorruimte

volvoamazonpictures.se/bros/138a/138a.pdf

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
25-10-2017 16:20 #172789 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic Exacte locatie relais 123GT tegen binnenspatborden
AAh, top. Wel origineel dus :-D

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.