S.E.V. Marchal lampen

Lees meer
27-03-2017 22:54 #167694 door Marnix van der Pol
S.E.V. Marchal lampen is gemaakt door Marnix van der Pol
Ik heb op min gammal amazon een paar S.E.V. Marchal breedstralers met van die gele lampjes erin. Helaas zijn die kapot en ik heb geen idee waar ik die kan krijgen

Wie weet dat?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-03-2017 09:31 - 28-03-2017 09:44 #167697 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic S.E.V. Marchal lampen
Het zou natuurlijk wel helpen als je even aangeeft WAT voor lampjes (fitting type, sterkte ...) ;)

Ik denk dat je het bij onderdelenleveranciers van Franse auto's moet zoeken, bijv www.artvo.nl/lampen/ (maar vermoed dat dit niet de goede zijn voor jouw Marchal breedstralers).

Misschien hier eens kijken : www.lampengrossier.nl/autolampen-12-volt ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2017 17:09 #167897 door Marnix van der Pol
Beantwoord door Marnix van der Pol in topic S.E.V. Marchal lampen
Excuus, hierbij wat foto's

hoop dat iemand het weet
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-04-2017 18:25 - 04-04-2017 18:27 #167906 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic S.E.V. Marchal lampen
Tja, blijft een beetje gokken zo .... t'is in ieder geval oud ;) Op de foto lijkt dat lampje bijna oranje :huh:

Fitting lijkt een BA15 variant, al is ie niet erg hoog.

Kijk eens goed de fitting - daar staat meestal wat op, zoals bijv : BA15s 12V 21W

Misschien is het niet (meer) mogelijk exact dit lampje te vinden.

Dan moet je toch eerst exact weten wat voor fitting het is (kijk daarvoor ook naar de onderkant : zit hier 1 kontakt in het midden, dan zou het bijvoorbeeld BA15s kunnen zijn, zitten hier 2 kontakten dan wellicht BA15d, etc. Kijk ook goed naar de plaats/hoogte van de puntjes aan de zijkant (van de bajonetsluiting). Die lijken iets boven het midden te zitten.

Vergelijk dat even met de vele varianten :whistle: op de site die ik eerder opgaf.

Daarna zou je wellicht een weliswaar niet identiek maar wel passend lampje kunnen vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.