Elektrisch schema van een volvo 265 (6-cilinder)
- Roger Buisman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2016 09:32 #160070
door Roger Buisman
Elektrisch schema van een volvo 265 (6-cilinder) is gemaakt door Roger Buisman
Beste leden.
Wie kan mij aan een elektrisch schema voor een volvo 265 6-cilinder automaat uit 1980 (amerikaans model) helpen?
Mijn emailadres is : rogerbuisman@hotmail.com
(Zou iemand zo'n schema naar mij kunnen mailen aub)
De auto slaat niet aan. Ik heb de brandstofpomp al vervangen. De zekeringen nagekeken en zelfs een nieuwe brandstofpomp relais gehaald. Als ik de auto op contact zet dan hoor ik de brandstofpomp niet! Maar als ik de brandstofpomp extern met 12v aanstuur dan slaat de auto wel aan.
Wie kan mij hierbij helpen?
Bijvoorbaat dank
Roger
Wie kan mij aan een elektrisch schema voor een volvo 265 6-cilinder automaat uit 1980 (amerikaans model) helpen?
Mijn emailadres is : rogerbuisman@hotmail.com
(Zou iemand zo'n schema naar mij kunnen mailen aub)
De auto slaat niet aan. Ik heb de brandstofpomp al vervangen. De zekeringen nagekeken en zelfs een nieuwe brandstofpomp relais gehaald. Als ik de auto op contact zet dan hoor ik de brandstofpomp niet! Maar als ik de brandstofpomp extern met 12v aanstuur dan slaat de auto wel aan.
Wie kan mij hierbij helpen?
Bijvoorbaat dank

Roger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
03-05-2016 09:35 #160071
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Elektrisch schema van een volvo 265 (6-cilinder)
niks in de documentatie?
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Roger Buisman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2016 09:56 #160074
door Roger Buisman
Beantwoord door Roger Buisman in topic Elektrisch schema van een volvo 265 (6-cilinder)
Mijn computer weigert de documenten te downloaden. Kan iemand dat aub voor mij doen en het naar mij mailen?
03-05-2016 17:25 #160077
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Elektrisch schema van een volvo 265 (6-cilinder)
over een paar dagen is de nieuwe site online. Hopelijk werkt het dan wel. Je bent wel lid? Anders lukt het inderdaad niet.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl