Bosch onderdeelnummer Wisselstroomdynamo 55Ah voor B18

• Tom Fransen
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
01-11-2015 22:55 #155311 door Tom Fransen
Hallo,
Kan iemand mij helpen aan het Bosch onderdeelnummer van de Bosch 55 (of 65) Ah wisselstroom dynamo met ingebouwde regelaar die past (als je de aangepaste steun gebruikt) op een B18 motor.
wij hebben namelijk nog een berg Dynamo's liggen en heb geen zin een nieuwe te kopen ter vervanging van mijn gelijkstroom alternator en er achteraf achter te komen dat ik er zelf nog een heb liggen.
Bedankt alvast!
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marc van der Marek (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-11-2015 22:52 #155425 door Marc van der Marek (GAST)
Beantwoord door Marc van der Marek (GAST) in topic Bosch onderdeelnummer Wisselstroomdynamo 55Ah voor B18
De nummers weet ik niet (zijn er een heleboel) maar de vorm die je zoekt is deze: link.marktplaats.nl/a1039506471

Het bredere ophangoog zaag je vlak met de andere en dan komen de poelies leuk uit. Ik heb ze op de B20.

Deze zijn het niet, als je hier het brede stuk afzaagt hou je geen mooi pasvlak over: www.alanauto.com/pics/245_red_03030917.jpg

• Tom Fransen
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-11-2015 10:04 #155485 door Tom Fransen
Beantwoord door Tom Fransen in topic Bosch onderdeelnummer Wisselstroomdynamo 55Ah voor B18
Dank je voor de informatie!
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys.

• 08047-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2016 11:25 #157545 door 08047-dummy
Beantwoord door 08047-dummy in topic Bosch onderdeelnummer Wisselstroomdynamo 55Ah voor B18
Hallo Tom,
ik ben op zoek naar zo'n zelfde dynamo, als jij er nog een berg van hebt liggen , zou ik er wel een van je willen kopen.
Ik hoor graag of dat mogelijk is. Marika Romeijn-kam Mijdrecht.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD