Knoppen voor P1800 schakelaars
- Dick Klompsma
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
15-06-2015 20:37 #152137
door Dick Klompsma
Knoppen voor P1800 schakelaars is gemaakt door Dick Klompsma
Beste Volvo forum lezers,
Ben momenteel bezig om alle elektrische bekabeling en schakelaars van mijn P1800 te vernieuwen / te verbeteren. Heb alles wat daar betrekking op had rigoureus verwijdert en ben nu bezig om alles weer vanaf “0” op te bouwen.
De schakelaar zijn op zich nog wel goed maar ik mis de zwarte knoppen van zowel de wiper/washer switch (665065-9) en de light switch (664488-4). De knoppen die ik zoek zijn niet voorzien van de gebruikelijke schroefdraad maar van een 6 hoekig gat die rondom de schacht van de schakelaar geschoven wordt en door een vernuftig veertje geborgd wordt. Ben al lang op zoek naar dergelijke knoppen maar tot op heden onsuccesvol…Mijn vraag is dan ook, of er iemand op het forum is die mij een tip of een adres kan geven waar ik dergelijke knoppen kan kopen.
Groetn,
Dick
Ben momenteel bezig om alle elektrische bekabeling en schakelaars van mijn P1800 te vernieuwen / te verbeteren. Heb alles wat daar betrekking op had rigoureus verwijdert en ben nu bezig om alles weer vanaf “0” op te bouwen.
De schakelaar zijn op zich nog wel goed maar ik mis de zwarte knoppen van zowel de wiper/washer switch (665065-9) en de light switch (664488-4). De knoppen die ik zoek zijn niet voorzien van de gebruikelijke schroefdraad maar van een 6 hoekig gat die rondom de schacht van de schakelaar geschoven wordt en door een vernuftig veertje geborgd wordt. Ben al lang op zoek naar dergelijke knoppen maar tot op heden onsuccesvol…Mijn vraag is dan ook, of er iemand op het forum is die mij een tip of een adres kan geven waar ik dergelijke knoppen kan kopen.
Groetn,
Dick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arnold de Groot
-
- Platinum lid
-
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Minder
Meer
17-06-2015 19:18 #152183
door Arnold de Groot
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Knoppen voor P1800 schakelaars
Al bij de onderdelenshop gekeken? Daar staan bijna alle knoppen, de meeste kosten een paar euro maar die van de wisser/sproeier €40!!!
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
- Dick Klompsma
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
17-06-2015 22:18 #152188
door Dick Klompsma
Beantwoord door Dick Klompsma in topic Knoppen voor P1800 schakelaars
Arnold,
Buiten het feit dat ik 40 euro ook wel erg veel geld vind voor een knop ....en voor zover ik de foto kan beoordelen lijkt het erop dat hier schroefdraad in zit en die passen niet ! Ze moeten voorzien zijn van een 6 hoekig gat!
Buiten het feit dat ik 40 euro ook wel erg veel geld vind voor een knop ....en voor zover ik de foto kan beoordelen lijkt het erop dat hier schroefdraad in zit en die passen niet ! Ze moeten voorzien zijn van een 6 hoekig gat!
- Arnold de Groot
-
- Platinum lid
-
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Minder
Meer
20-06-2015 20:00 #152230
door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Knoppen voor P1800 schakelaars
Hallo, nog even bij mijn reserve delen gekeken, ik heb ook nog wat liggen van de vorige eigenaar, twee knoppen, fan met rond gat en de verlichting welke is afgebroken. Ik kan je dus niet verder helpen.
Arnold
Arnold