Uitgebreid elektrisch schema Amazon in documentatie!
- Arjan Vrielink (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-03-2015 08:16 #149774
door Arjan Vrielink (GAST)
Uitgebreid elektrisch schema Amazon in documentatie! is gemaakt door Arjan Vrielink (GAST)
Robert van Es heeft het elektrisch schema van de Amazon uitgeplozen en uitgebreid, dit schema is opgesplitst in losse delen.
Eventueel is er ook een Visio bestand beschikbaar voor een handige Harry die het bijvoorbeeld om wil zetten naar een schema voor de 1800 of ander model.
Robert, bedankt voor het vele werk!
Zie de documentatie. ( E-schema Amazon ....)
www.volvokv.nl/index.php?option= ... 8&Itemid=6
Eventueel is er ook een Visio bestand beschikbaar voor een handige Harry die het bijvoorbeeld om wil zetten naar een schema voor de 1800 of ander model.
Robert, bedankt voor het vele werk!
Zie de documentatie. ( E-schema Amazon ....)
www.volvokv.nl/index.php?option= ... 8&Itemid=6
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-03-2015 08:31 #149775
door Erik Ciesluk
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Uitgebreid elektrisch schema Amazon in documentatie!
Wat een werk, mooi gemaakt! Goede, duidelijke schema's!
Opmerking voor de 'webmaster': bij deze documenten krijg ik de opties te zijn om de bijlage te wijzigen en verwijderen, dat zal niet de bedoeling zijn!
Opmerking voor de 'webmaster': bij deze documenten krijg ik de opties te zijn om de bijlage te wijzigen en verwijderen, dat zal niet de bedoeling zijn!
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
24-03-2015 09:00 #149778
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Uitgebreid elektrisch schema Amazon in documentatie!
De rechten zijn aangepast :shock:
- Ivo Van Antwerpen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-03-2015 09:25 #149780
door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Uitgebreid elektrisch schema Amazon in documentatie!
24-03-2015 11:29 #149783
door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Uitgebreid elektrisch schema Amazon in documentatie!
Alleen leden hebben toegang, gasten niet..."Ivo Van Antwerpen (GAST)" schreef:
En ik krijg deze te zien
Probleem is dat ik die ook krijg in de webshop...
- Rob Funcke
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
30-03-2015 22:26 #149975
door Rob Funcke
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Beantwoord door Rob Funcke in topic Uitgebreid elektrisch schema Amazon in documentatie!
Nog even mijn complimenten. Het schema is nu voor een breder publiek te begrijpen. Mooi stukje (veel) werk.
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.