knipperlicht werkt niet na demonteren aanjager
- Thom Siebelink
- Nieuw lid
-
Ik heb de bedrading van mijn 68 amazon deels opnieuw gelegd en heb gelijk de aanjager uit de auto gehaald omdat deze niet meer werkte. Ik ga wel een keer een andere aanjager er in zetten, maar dan een kleinere. Nu is mijn probleem dat de knipperlichten het niet meer doen. Ik heb het elektrisch schema nagekeken maar kan niet ontdekken waardoor ze het niet meer doen.
Gr Thom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
Je achterlichten worden uit mijn hoofd aangestuurd door middel van een relais...(rechts aan onder de motorkap naast het grootlicht relais aan dat railsje ) check even of dit schakelt als je de accu aan- en afsluit...
Ruud
Volvo... Drive it like You hate it

- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Anders moet je even met een spanningszoeker onder het dashboard kruipen en de bedrading nalopen.
Soms wordt er per ongeluk wel eens een stekkertje losgetrokken als je aan het sleutelen bent
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Heel veel succes.
Groeten, Rob
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
Succes met zoeken...
Volvo... Drive it like You hate it

- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
"Ruud Klok" schreef:
haalde ik nou twee berichten door elkaar? dacht toch echt dat ik ook wat gelezen had over achterlichten die branden als de accu aangesloten is... enfin, ik sluit mij bij Han en Rob aan... de cockpit zit op een groep, dus ook de knipperlichten, het kan natuurlijk zo zijn dat de draad naar de knipperlichtautomaat los is geraakt of de draad vanaf de knipperlichtautomaat naar de stuurschakelaar...
Succes met zoeken...
Kijk, dat vind ik nu zo mooi aan dit forum, net weer eens de film " Flight of the Pheonix " gekeken. Als je maar samen werkt dan krijg je het voor elkaar

Groeten, Rob
- Thom Siebelink
- Nieuw lid
-
De zekeringen zijn nog heel en de relais voel ik ook tikken als er spanning op komt dus die doen het ook. Dat van die brandstofmeter met vier draden komt mij bekend voor. Volgens mij heb ik hier inderdaad aangezeten, dus zal dit ook nog even nakijken.
Het klikkertje onder het dashboard zal ik voor de zekerheid nog even checken, hier zijn namelijk maar twee draden op aangesloten terwijl er drie pinnetjes op zitten.
Bedankt voor de tips mannen, heb ik weer een leuk klusje te doen op de zondag:)
Thom