zekeringkastje 140

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-09-2014 20:48 #144013 door 05703-dummy
zekeringkastje 140 is gemaakt door 05703-dummy
aan het zekeringkastje van een 140 zitten aan beide zijden van de zekeringen aansluitingen voor schuifstekkertjes.
nu zitten er ook aansluitingen boven elkaar, dus 2 per zekeringkant. ik neem toch aan dat deze onderling verbonden moeten zijn :roll:
met het kastje gemonteerd en bedraad in de auto kan ik dit niet goed zien, bovendien is het onbetrouwbaar meten als alles bedraad zit.
heeft iemand een los zekeringkastje liggen of weet iemand of de boven elkaar gelegen aansluitingen onderling verbonden moeten zijn (kan me niet voorstellend at ze een andere functie hebben)?
ik heb het idee dat bij mij niet (altijd) alles doorverbonden zit; indien dat wel zo moet zijn dan moet ik het kastje eens demonteren en de boel (soort klinknageltjes) doorsolderen.

alvast bedankt voor jullie reacties, groetjes, Hans.

Groet, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-09-2014 23:03 #144021 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic zekeringkastje 140
Ik kan me niet voorstellen dat de achter elkaar geplaatste aansluitingen elektrisch gescheiden zijn. Kan ik ook niet in de schema's terugvinden. Bij mij is het - voorzover ik weet - ook niet zo.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

• Paul Schaap
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-09-2014 09:29 #144029 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic zekeringkastje 140
De achter elkaar geplaatste aansluitingen zijn onderling verbonden / gekoppeld, inderdaad.
Gr! Paul

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-09-2014 11:17 #144032 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic zekeringkastje 140
oké, bedankt, ik vermoedde dit al.
dit verdient dan bij mijn zekeringkastje wat aandacht, want de onderlinge verbindingen zijn volgens mij niet (altijd)optimaal.
kwestie van alle bedrading goed nummeren, demonteren, schoonmaken en eventueel doorsolderen.

Groet, Hans

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD