dakantenne
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-09-2014 10:13 #143534
door 05703-dummy
Groet, Hans
dakantenne is gemaakt door 05703-dummy
Onlangs heb ik nieuwe voorschermen op m'n 145 geplaatst en omdat ik hier niet gelijk een groot gat voor een antenne in wilde boren, maar ook omdat ik een dakantenne eigenlijk fraaier vind, rij ik nu zonder antenne rond. Ik heb een antenne onder t dashboard geprobeerd maar dat functioneert niet goed.
Dus... ik ben op zoek naar een dakantenne, maar dan wel eentje in chrome/alu kleur voor montage aan de voorzijde van het dak. Op m'n Ama zat een mooie, deels inschuifbaar en de hoek ook nog instelbaar.
Ik ben al op zoek geweest op internet en bij diverse automaterialenwinkels maar heb nog niks kunnen vinden.
Ben ik weer op zoek naar iets onmogelijks of heeft iemand een idee waar ik zo'n antenne nog zou kunnen vinden???
Tips zijn erg welkom, natuurlijk gaat er niets boven het geluid van de B20, maar de radio mag soms ook wel even aan
Dus... ik ben op zoek naar een dakantenne, maar dan wel eentje in chrome/alu kleur voor montage aan de voorzijde van het dak. Op m'n Ama zat een mooie, deels inschuifbaar en de hoek ook nog instelbaar.
Ik ben al op zoek geweest op internet en bij diverse automaterialenwinkels maar heb nog niks kunnen vinden.
Ben ik weer op zoek naar iets onmogelijks of heeft iemand een idee waar ik zo'n antenne nog zou kunnen vinden???
Tips zijn erg welkom, natuurlijk gaat er niets boven het geluid van de B20, maar de radio mag soms ook wel even aan

Groet, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-09-2014 11:18 #143537
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic dakantenne
ik ben tevreden met de ontvangst van een raamantenne ven Hirschmann. Hoef je ook geen gaten te boren.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-09-2014 13:21 #143543
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic dakantenne
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratiezoiets?
- Paul Schaap
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-09-2014 15:30 #143544
door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic dakantenne
Ik heb ook een elektrische raamantenne geplakt in mijn 142. Rechts-onder binnenzijde voorruit; werkt erg goed.
Gr. Paul
Gr. Paul
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-09-2014 20:46 #143550
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic dakantenne
Electrisch op de voorruit kan natuurlijk ook nog, maar de antennes die Han had gevonden komen heel goed in de richting van wat ik zoek!
Bedankt voor t meedenken/meezoeken
Bedankt voor t meedenken/meezoeken

Groet, Hans
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-09-2014 21:18 #143552
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic dakantenne
Dries Bakkenes verkoopt ze ook gewoon zie ik net, alleen kosten ze daar 5 tientjes, wel wat duurder dus als op ebay...6
Groet, Hans