Bedrading onder dashboard Amazone 1969 (S-GT)
- Onno van der Veer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2014 23:55 #138305
door Onno van der Veer
Bedrading onder dashboard Amazone 1969 (S-GT) is gemaakt door Onno van der Veer
Geacht forum,
Een van de vorige eigenaren van mijn P133-GT heeft nogal lopen rommelen met de elektra onder het dashboard, lees het trekken van allerlei extra draden naar extra schakelaars voor de achterruitverwarming, verstralers, intervalschakelaar en elektrische koelfan. Ik wil graag de bedrading zoveel mogelijk terug brengen in de originele staat. De genoemde accessoires wil ik middels in de middenconsole aan te brengen schakelaars bedienen en de daartoe benodigde draden bundelen in een extra kabelboom met eigen zekeringkastje en relaisbalk onder de motorkap.
Heeft iemand wellicht foto's van de originele situatie onder het dashboard waardoor ik kan nagaan wat er in het verleden allemaal is bij geprutst?
Vriendelijke groet,
Onno
Een van de vorige eigenaren van mijn P133-GT heeft nogal lopen rommelen met de elektra onder het dashboard, lees het trekken van allerlei extra draden naar extra schakelaars voor de achterruitverwarming, verstralers, intervalschakelaar en elektrische koelfan. Ik wil graag de bedrading zoveel mogelijk terug brengen in de originele staat. De genoemde accessoires wil ik middels in de middenconsole aan te brengen schakelaars bedienen en de daartoe benodigde draden bundelen in een extra kabelboom met eigen zekeringkastje en relaisbalk onder de motorkap.
Heeft iemand wellicht foto's van de originele situatie onder het dashboard waardoor ik kan nagaan wat er in het verleden allemaal is bij geprutst?
Vriendelijke groet,
Onno
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ronald Sluijter (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
07-03-2014 22:11 #138335
door Ronald Sluijter (GAST)
Beantwoord door Ronald Sluijter (GAST) in topic Bedrading onder dashboard Amazone 1969 (S-GT)
Die kun je op de site downloaden.
Met die tekening heb ik een hele nieuwe draadboom gemaakt voor mijn Volvo.
Veel succes Ronald
Met die tekening heb ik een hele nieuwe draadboom gemaakt voor mijn Volvo.
Veel succes Ronald
08-03-2014 17:43 #138346
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Bedrading onder dashboard Amazone 1969 (S-GT)
Ik heb net al die extra's aangebracht en een schema gebruikt wat ik op dit forum vond. Allen met een eigen schakel relais aangestuurd. Een plus gewoon vanuit het bestaande zekeringenkastje en alles met een controlelampje.
Zoek maar op relais en electrisch schema. Wel zelf een mooie kabelboom maken met originele kleuren en krimpkous.
Je mag me ook een PB geven
Zoek maar op relais en electrisch schema. Wel zelf een mooie kabelboom maken met originele kleuren en krimpkous.
Je mag me ook een PB geven
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate