Richting aangeven en amp lampje gaat branden plus de rest

• Jeroen Visser (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2013 16:28 #132078 door Jeroen Visser (GAST)
Richting aangeven en amp lampje gaat branden plus de rest is gemaakt door Jeroen Visser (GAST)
Als ik richting aangeef gaat mijn amp lampje fel branden laat ik los blijft hij vaag branden. Tevens doet dan de ventilator en de ruitenwissers het niet meer. Als ik de ruitenwisserknop uittrek gaat het amp lampje fel branden evenals bij de kachelventilator.

Ik heb alle zekeringen (in het kastje) schoongemaakt en het is opgelost maar kan dat hiervan komen? Erg lastig als het regent en de ruitenwissers stoppen ermee......

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Boele Braaksma
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-09-2013 16:29 #132079 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Richting aangeven en amp lampje gaat branden plus de rest
Dat heb ik wel vaker gehad. Dan moet je even aan de zekeringen draaien. Een beetje vaseline erop?

• Jeroen Visser (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2013 19:30 #132101 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Richting aangeven en amp lampje gaat branden plus de rest

"Boele Braaksma" schreef:
Dat heb ik wel vaker gehad. Dan moet je even aan de zekeringen draaien. Een beetje vaseline erop?

Thanks! Dan heb ik het toch in de goede richting gezocht. Morgen maar eens zien hoe het gaat :)

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-09-2013 20:01 #132103 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Richting aangeven en amp lampje gaat branden plus de rest
De dikke zekering,die bovenaan zit is hiervan de oorzaak geweest.Dit is een veel voorkomend euvel bij een Amazon.Hij maakt dan onvoldoende contact.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD