Elektrisch schema Amazon Combi
- Jan van Bochove
-
- Platinum lid
-
- '66 combi
Minder
Meer
17-08-2013 21:51 #131041
door Jan van Bochove
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
Elektrisch schema Amazon Combi is gemaakt door Jan van Bochove
Na een intensieve speurtocht door de documentatie op deze site heb ik nog steeds het juiste schema niet gevonden 
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen schema is, soms kijk je er gewoon overheen.
Het gaat om mijn Amazon Combi, (P221 volgens kenteken) met chassisnummer 428XX.
Ik vond wel een prachtig kleurenschema gevonden dat gaat helaas maar t/m chassisnummer 17949
Wie maakt mij blij met een schema voor genoemde combi van 1966 ?? Bij voorbaat dank!
met vriendelijke groet, Jan

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen schema is, soms kijk je er gewoon overheen.
Het gaat om mijn Amazon Combi, (P221 volgens kenteken) met chassisnummer 428XX.
Ik vond wel een prachtig kleurenschema gevonden dat gaat helaas maar t/m chassisnummer 17949
Wie maakt mij blij met een schema voor genoemde combi van 1966 ?? Bij voorbaat dank!
met vriendelijke groet, Jan
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 22:26 #131049
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Elektrisch schema Amazon Combi
Jan, het schema op de site
www.volvokv.nl/index.php?option=
... 8&Itemid=6
kun je ook gebruiken. Eigenlijk is er niet veel veranderd over de jaren, de grootste aanpassing is eigenlijk de Altenator ipv de Dynamo en het contactslot dat in 1969 een stuurslot werd. Ik zou gewoon dit schema gebruiken, is ook nog mooi ingekleurd wat het alleen maar eenvoudiger maakt.
- Jan van Bochove
-
- Platinum lid
-
- '66 combi
Minder
Meer
17-08-2013 22:32 #131050
door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Elektrisch schema Amazon Combi
Rob, hartelijk dank voor de snelle reactie, ik zal de printer eens even laten snorren.
Heerlijk simpel schema, uit de periode "toen was geluk nog heel gewoon". :lol:
groet, Jan
Heerlijk simpel schema, uit de periode "toen was geluk nog heel gewoon". :lol:
groet, Jan

- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 22:38 #131052
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Elektrisch schema Amazon Combi
Inderdaad
de wagens van deze tijd kun je alleen te lijf met een computer die alles uitleest. Laten we hopen dat we nog heeeel lang gelukkig kunnen zijn met onze wagen.