Welke antenne hebben jullie op de amazon
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-05-2013 21:57 #126954
door Arno Pfennings
Welke antenne hebben jullie op de amazon is gemaakt door Arno Pfennings
Die van mij is door het verwijderen van de autohoes helaas afgebroken (fiber antenne zat er voorheen al op), dus vandaar de vraag...welke antenne hebben jullie of welke kunnen jullie (op welke reden) aanraden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ben Bergmans
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-05-2013 23:12 #126955
door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic Welke antenne hebben jullie op de amazon
Zelf heb ik nog geen antenne. Ik luister naar de muziek van de motor
maar ik denk er al langere tijd over om een binnenantenne te plaatsen. Ik wil geen gaten boren. Werken die dingen wel goed?

- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-05-2013 23:25 #126956
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Welke antenne hebben jullie op de amazon
In 1981 heb ik gewoon een gat in het dak van mijn Amazon geboord en er een chromen dakantenne op gezet.
Bij de restauratie van mijn Mini een paar jaar geleden, heb ik gekozen voor een raamantenne.
Dat zou ik nu ook verkiezen voor mijn Amazon, al was het maar omdat de dakantenne een imperiaal in de weg zit.
Bij de restauratie van mijn Mini een paar jaar geleden, heb ik gekozen voor een raamantenne.
Dat zou ik nu ook verkiezen voor mijn Amazon, al was het maar omdat de dakantenne een imperiaal in de weg zit.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-05-2013 01:56 #126959
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Welke antenne hebben jullie op de amazon
Daar ik mij ook af aan het vragen ben wat ik bij mijn amazon ga doen lees ik hier graag mee, maar heb ook een vraag:
Weet iemand een merk en type raamantenne waarmee hij goede ervaringen heeft?
Weet iemand een merk en type raamantenne waarmee hij goede ervaringen heeft?
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-05-2013 10:08 #126976
door Erik Ciesluk
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Welke antenne hebben jullie op de amazon
Volgens mij heb ik deze:
www.conrad.nl/ce/nl/product/3791 ... Auta-770-B
Die is (handmatig) in/uitschuifbaar, mooie chromen classic look, lekker lang, makkelijk in de te bouwen (bij mij op het rechter voorscherm, vlak voor de voorruit), en heeft een perfecte ontvangst.
www.conrad.nl/ce/nl/product/3791 ... Auta-770-B
Die is (handmatig) in/uitschuifbaar, mooie chromen classic look, lekker lang, makkelijk in de te bouwen (bij mij op het rechter voorscherm, vlak voor de voorruit), en heeft een perfecte ontvangst.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Michel Worseling
- Senior lid
-
Minder
Meer
12-05-2013 21:22 #127293
door Michel Worseling
Beantwoord door Michel Worseling in topic Welke antenne hebben jullie op de amazon
voor de mini heb ik een binnenantenne van de Halfords :oops: werkt perfect, deze ga ik ook voor de Volvo halen aangezien ik geen liefhebber ben van sprieten op mijn auto 
GRTZ Michel

GRTZ Michel
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-05-2013 18:21 #127311
door Ruud Klok (GAST)
Volvo... Drive it like You hate it
... I think it likes it...
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Welke antenne hebben jullie op de amazon
Hej,
Ik heb een Hirschman electrische antenne, ik had helemaal geen gaten voor een antenne in mijn Amazon, heb een gat geboord rechts achter vlak na de achterruit... natuurlijk een schande maar dit is voor mij zeker de mooiste oplossing, en hij schuift in als er niet naar de radio geluisterd wordt... wel zo prettig
Groeten,
Ruud
Ik heb een Hirschman electrische antenne, ik had helemaal geen gaten voor een antenne in mijn Amazon, heb een gat geboord rechts achter vlak na de achterruit... natuurlijk een schande maar dit is voor mij zeker de mooiste oplossing, en hij schuift in als er niet naar de radio geluisterd wordt... wel zo prettig
Groeten,
Ruud
Volvo... Drive it like You hate it