twee verschillende koplamp glazen
- Frans Pars (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
19-10-2012 08:39 #119265
door Frans Pars (GAST)
twee verschillende koplamp glazen is gemaakt door Frans Pars (GAST)
Hej,
misschien een rare vraag, maar ik had bij het VDO een nieuwe koplamp voor mijn Amazon 1966 besteld en zoals gewoonlijk supersnel weer in huis.
Bij het openmaken van de doos vond ik het al een beetje raar dat het glas er niet heel erg doorzichtig uitzag naar mijn bescheiden mening (ik dacht eerst nog misschien is het nieuwigheid
of zit er misschien een beschermlaagje van plastic op voor het vervoer, maar ik zie niks van dat alles) Nu ik de nieuwe koplamp hebt bevestigd zie je ook duidelijk het verschil.
Zie ook foto bijgvoegd (de nieuwe zit aan de passgierskant)
Nu kan het natuurlijk verschillende dingen zijn, of ik heb de verkeerde koplamp besteld, of ik had er verkeerde koplampen opzitten, of er zit toch nog ergens een beschermlaagje op wat ik moet verwijderen :oops: Kan iemand mij misschien de goede weg ophelpen in deze? Dank alvast!!
Groeten
Frans
misschien een rare vraag, maar ik had bij het VDO een nieuwe koplamp voor mijn Amazon 1966 besteld en zoals gewoonlijk supersnel weer in huis.
Bij het openmaken van de doos vond ik het al een beetje raar dat het glas er niet heel erg doorzichtig uitzag naar mijn bescheiden mening (ik dacht eerst nog misschien is het nieuwigheid

Zie ook foto bijgvoegd (de nieuwe zit aan de passgierskant)
Nu kan het natuurlijk verschillende dingen zijn, of ik heb de verkeerde koplamp besteld, of ik had er verkeerde koplampen opzitten, of er zit toch nog ergens een beschermlaagje op wat ik moet verwijderen :oops: Kan iemand mij misschien de goede weg ophelpen in deze? Dank alvast!!
Groeten
Frans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees Vos
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-10-2012 12:51 #119269
door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic twee verschillende koplamp glazen
Waarschijnlijk een dof geslagen reflector, omruilen voor een goede.
19-10-2012 20:35 #119285
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic twee verschillende koplamp glazen
Ik heb er wel eens een gekregen die mat was aan de binnenkant van het glas. Schoongespoeld met spiritus en goed uitgespoeld met hetzelfde goedje, Toen drooggeblazen met perslucht: helder..(maar ik had hem wel goedkoper gekregen!)
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl