ander type richtingaanwijzerschakelaar amazon?
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
12-04-2012 15:17 #112700
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
ander type richtingaanwijzerschakelaar amazon? is gemaakt door Rudi
Hallo,
ik heb bij mijn onderdelen een NOS richtingaanwijzerschakelaar die, zover mij bekend, voor een amazon is. Deze wijkt echter bij het bevestigingsdeel af van die wat nu bij mij gemonteerd is. De bevestigingsgaten zitten haaks verplaatst ten opzicht van elkaar bij de twee mij nu bekende types. Het nummer dat op de nieuwe staat is HL S2/164a, op de nu bij mij gemonteerde is het nummer bijna hetzelfde, alleen de "a" achteraan staat er niet bij. Zie ook de foto van de nieuwe schakelaar (de wazig op de achtergrond zichtbare beugel zit er aan vast geschroefd, de functie hiervan is mij niet bekend).
Weet iemand waarvan deze schakelaar is of hoort er een extra bevestigingsplaatje bij ter vervanging van de oude van mij?
groeten, Rudi
ik heb bij mijn onderdelen een NOS richtingaanwijzerschakelaar die, zover mij bekend, voor een amazon is. Deze wijkt echter bij het bevestigingsdeel af van die wat nu bij mij gemonteerd is. De bevestigingsgaten zitten haaks verplaatst ten opzicht van elkaar bij de twee mij nu bekende types. Het nummer dat op de nieuwe staat is HL S2/164a, op de nu bij mij gemonteerde is het nummer bijna hetzelfde, alleen de "a" achteraan staat er niet bij. Zie ook de foto van de nieuwe schakelaar (de wazig op de achtergrond zichtbare beugel zit er aan vast geschroefd, de functie hiervan is mij niet bekend).
Weet iemand waarvan deze schakelaar is of hoort er een extra bevestigingsplaatje bij ter vervanging van de oude van mij?
groeten, Rudi
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-04-2012 08:42 #112837
door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic ander type richtingaanwijzerschakelaar amazon?
Helaas nog geen definitieve oplossing ontvangen. Wel werd ik er op gewezen dat de richtingaanwijzerschakelaar voor een amazon met automatische versnellingsbak anders is dan die van een handgeschakelde (ander onderdeelnummer). Kan iemand bevestigen of ontkennen dat deze schakalaar voor een amazon met automaatbak is?
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 19:57 #113106
door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic ander type richtingaanwijzerschakelaar amazon?
Nu weer een mededeling gekregen dat hij voor een Katterug / Duett is, maar niet met zekerheid (wie dit kan bevestigen of ontkennen: graag een reactie). De verwachting dat hij op een normale manier bij mij gaat passen blijkt dus niet juist.