haakse steekstekkers gezocht
- René Ruiter
- Premium lid
-
Minder
Meer
10-06-2011 12:23 #103701
door René Ruiter
haakse steekstekkers gezocht is gemaakt door René Ruiter
Heren en dames
Ik zoek voor mijn contactslot haakse steekstekkers
dus een stekkertje waar de draad onder een hoek van 90 gr. aanvast geknepen wordt.
Ik ben al bij Doetam Brezan, caravanonderhouds zaken, conrads erc geweest, maar kan ze nergens vinden.
Ik weet dat ze bestaan want soorgelijke stekkers worden gebruikt voor de koplampen
Ik heb ze in 2 diktes nodig, want er komt een dikke kabel van de startmotor naar het contact slot.
Ik heb een amazon B20 van 69 met stuurslot, daarom de haakse uitvoering er is geen ruimte genoeg.
Op internet heb ik wel wat gevonden maar dan moet je direkt 100 stuks afnemen voor 37,-- per maat, dat gaat me net iets te ver.
Ze zijn in de handel maar wie weet waar je deze haakse steekstekkers kan vinden????
HELP ik wil zo graag de laatste hand aan mijn auto leggen maar zo lukt het niet.
Rene
Ik zoek voor mijn contactslot haakse steekstekkers
dus een stekkertje waar de draad onder een hoek van 90 gr. aanvast geknepen wordt.
Ik ben al bij Doetam Brezan, caravanonderhouds zaken, conrads erc geweest, maar kan ze nergens vinden.
Ik weet dat ze bestaan want soorgelijke stekkers worden gebruikt voor de koplampen
Ik heb ze in 2 diktes nodig, want er komt een dikke kabel van de startmotor naar het contact slot.
Ik heb een amazon B20 van 69 met stuurslot, daarom de haakse uitvoering er is geen ruimte genoeg.
Op internet heb ik wel wat gevonden maar dan moet je direkt 100 stuks afnemen voor 37,-- per maat, dat gaat me net iets te ver.
Ze zijn in de handel maar wie weet waar je deze haakse steekstekkers kan vinden????
HELP ik wil zo graag de laatste hand aan mijn auto leggen maar zo lukt het niet.
Rene
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-06-2011 13:39 #103703
door Daan van Oosten Slingeland
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic haakse steekstekkers gezocht
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
- Kees Vos
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-06-2011 16:25 #103705
door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic haakse steekstekkers gezocht
Kun je niet gewoon een normale steekstekker haaks ombuigen ????
- René Ruiter
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-06-2011 17:43 #103731
door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic haakse steekstekkers gezocht
Stekker ombuigen is geen optie het is een te dikke draad, direkt vanaf de startmotor.
bedankt voor het adres deze had de stekkers
bedankt voor het adres deze had de stekkers