aansluiten autostyle toerenteller
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
14-05-2011 10:12 #102832
door Pieter van Duppen
aansluiten autostyle toerenteller is gemaakt door Pieter van Duppen
Hoi,
Ik heb een Autostyle toerentellertje aangeschaft. Voor het aansluiten van de 4 aansluitingen staat in de beschrijving : Massa, dashbordverlichting, contact en toerentalsignaal. de eerste 3 kan ik nog volgen maar kan iemand mij zeggen waar ik het toerentalsignaal vandaan kan halen?
Groet, Pieter
PS: het is voor in een VAC 69
(ik heb de vraag eerder gesteld als reactie op een bericht van de heer Pernis onder interieur, maar deze rubriek leek mij achteraf meer logisch)
Ik heb een Autostyle toerentellertje aangeschaft. Voor het aansluiten van de 4 aansluitingen staat in de beschrijving : Massa, dashbordverlichting, contact en toerentalsignaal. de eerste 3 kan ik nog volgen maar kan iemand mij zeggen waar ik het toerentalsignaal vandaan kan halen?
Groet, Pieter
PS: het is voor in een VAC 69
(ik heb de vraag eerder gesteld als reactie op een bericht van de heer Pernis onder interieur, maar deze rubriek leek mij achteraf meer logisch)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-05-2011 10:51 #102835
door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic aansluiten autostyle toerenteller
toerentalsignaal komt van de min van de bobine.
dat is bij een bobine met pantserkabel het messing moertje waar het draadje naar de condensator-contactpunten op aangesloten zit.
bij een 123 ignition is dit een aftakking van de zwarte draad.
dat is bij een bobine met pantserkabel het messing moertje waar het draadje naar de condensator-contactpunten op aangesloten zit.
bij een 123 ignition is dit een aftakking van de zwarte draad.
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
14-05-2011 22:51 #102856
door Pieter van Duppen
Beantwoord door Pieter van Duppen in topic aansluiten autostyle toerenteller
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-05-2011 10:36 #102912
door Erik Ciesluk
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic aansluiten autostyle toerenteller
Klopt!
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-06-2011 22:52 #103889
door Pieter van Duppen
Beantwoord door Pieter van Duppen in topic aansluiten autostyle toerenteller
Hoi Erik,
Ik zie net dat je nog een bevestiging op mijn veronderstelling gestuurd hebt. dank je!
Ik ben mijn combi aan het opbouwen en binnenkort zal ook het aansluiten van het toerentellertje aan de beurt zijn. Ik heb nu de ruiten erin zitten en ga nu verder met het interieur.
Groeten, Pieter
Ik zie net dat je nog een bevestiging op mijn veronderstelling gestuurd hebt. dank je!
Ik ben mijn combi aan het opbouwen en binnenkort zal ook het aansluiten van het toerentellertje aan de beurt zijn. Ik heb nu de ruiten erin zitten en ga nu verder met het interieur.
Groeten, Pieter