Signaallicht 544 6V aansluiten
- Maikel van de Sande (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2011 16:05 #99816
door Maikel van de Sande (GAST)
Signaallicht 544 6V aansluiten is gemaakt door Maikel van de Sande (GAST)
Hallo,
Ik ben de bedrading van mijn 544 aan het nalopen en repareren. Nu werkt mijn voetschakelaar voor groot licht wel, maar de signaalfunctie van de richtingaanwijzerhendel niet. Oorzaak heb ik vrij snel achterhaald: er zit geen draad aan de hendel voor de groot licht schakeling. Zoek ik verder onder het dashboard dan kom ik een grijze draad tegen die niet is aangesloten en een bruine. Ik kan geen leesbaar elektrisch schema van een 6V 544 vinden, maar zou het wel mooi vinden als die schakelaar werkt. Het 12V schema zegt dat de draad naar de RAW hendel voor signaallicht geel is en die kleur komt in mijn hele auto niet voor. Had een 6V die signaalfunctie wel in gebruik op de RAW hendel? Als iemand een idee heeft hoor ik graag!
Groet, Maikel.
Ik ben de bedrading van mijn 544 aan het nalopen en repareren. Nu werkt mijn voetschakelaar voor groot licht wel, maar de signaalfunctie van de richtingaanwijzerhendel niet. Oorzaak heb ik vrij snel achterhaald: er zit geen draad aan de hendel voor de groot licht schakeling. Zoek ik verder onder het dashboard dan kom ik een grijze draad tegen die niet is aangesloten en een bruine. Ik kan geen leesbaar elektrisch schema van een 6V 544 vinden, maar zou het wel mooi vinden als die schakelaar werkt. Het 12V schema zegt dat de draad naar de RAW hendel voor signaallicht geel is en die kleur komt in mijn hele auto niet voor. Had een 6V die signaalfunctie wel in gebruik op de RAW hendel? Als iemand een idee heeft hoor ik graag!
Groet, Maikel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-01-2011 18:15 #99819
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Signaallicht 544 6V aansluiten
Hoi Maikel, Ik had het toevallig gisteren ook nodig. Kijk even op de deze site bij "Documentatie" staat alles in. Je moet het 12 volt boek/pdf hebben. Vanaf blz 61 vindt je de specificaties van het 6 volt systeem en op blz 64 het schema.
Groeten, Rob
Groeten, Rob
- Maikel van de Sande (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-01-2011 19:56 #99852
door Maikel van de Sande (GAST)
Beantwoord door Maikel van de Sande (GAST) in topic Signaallicht 544 6V aansluiten
Hoi Rob, bedankt! Ik had de schema's wel gezien, maar niet dat er een 6V stukje in zat. Nu nog even mijn Zweeds bijschaven;-)