Verlichting motorruimte Amazon Combi

• Daan van Oosten Slingeland
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-11-2010 15:16 #97839 door Daan van Oosten Slingeland
Verlichting motorruimte Amazon Combi is gemaakt door Daan van Oosten Slingeland
In de verschillende onderdelenboeken kom ik een lampje tegen dat in de motorruimte van de Amazon geplaatst zou zijn. Zou dit ook te vinden moeten zijn in een Combi (uit '65) en zo ja, hoe wat en waar?

'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-11-2010 23:45 #97848 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Verlichting motorruimte Amazon Combi
Dit is bij mijn beste weten, alleen als standaard geleverd op de 123GT, verder als via de dealer te verkrijgen optie.

Als je zoiets per sé hebben wilt, moet je, vrees ik, zelf iets knutselen. Gezien de constructie, moet dat niet super moeilijk zijn.

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Bijlagen:

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
12-11-2010 11:35 #97862 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Verlichting motorruimte Amazon Combi
Wat ik een leuke oplossing vind: een motorruimte/bagageruimte lampje van Biltema.
Gekocht bij Scandcar voor iets van 8 euro. Er zit een gewichtje in dat als automatische schakelaar fungeert. (Als de klep opengaat gaat hij aan en als je de klep dichtdoet dooft het lampje!) Het glaasje richt het licht ook nog iets.

In de Club shop wordt ook een lampje aangeboden voor de 140, die kost 22,50 euro, maar ik weet niet hoe die er uit ziet.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Bijlagen:

• René Ruiter
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
30-12-2010 11:35 #99161 door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic Verlichting motorruimte Amazon Combi
Ik heb in mijn combi gewoon een platte binnenverlichting in het linker zijschot gemaakt (zo hoog mogelijk en dicht bij de klep) als ik hem nodig heb dan haal ik het schakelaartje over en er is licht. Ik heb er ook een stekker aansluiting bij gemaakt voor een koelbox, dat is best gemakkelijk op vakantie of voor een extra handlampje

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD