Niks doet het meer
- Middelkamp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2010 09:53 #97648
door Middelkamp
Niks doet het meer is gemaakt door Middelkamp
Ik reed vanochtend in mijn amazone van 69 naar mijn werk en halverwege begint het amp lampje te branden en stopt alle elektronica ermee.
De auto rijd nog wel gewoon en starten wil hij ook wel, de accu en de dynamo zijn zo goed als nieuw dus daar kan het ook niet aan liggen. Heb de zekeringen nagekeken snel nog even en die zijn ook allemaal nog heel.
Zit nu op mijn werk dus kan er niet meer naar kijken maar was benieuwd of iemand van jullie nog een idee heeft wat het kan wezen dat niks het meer doet (verlichting/richting/benzinemeter/tempmeter)?
Alvast bedankt
De auto rijd nog wel gewoon en starten wil hij ook wel, de accu en de dynamo zijn zo goed als nieuw dus daar kan het ook niet aan liggen. Heb de zekeringen nagekeken snel nog even en die zijn ook allemaal nog heel.
Zit nu op mijn werk dus kan er niet meer naar kijken maar was benieuwd of iemand van jullie nog een idee heeft wat het kan wezen dat niks het meer doet (verlichting/richting/benzinemeter/tempmeter)?
Alvast bedankt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Minder
Meer
05-11-2010 10:26 #97649
door 11654-dummy
Beantwoord door 11654-dummy in topic Niks doet het meer
ik had dit weekend het zelfde probleem. maak de kleine zekering goed schoon op de aansluitpunten. ik heb daar een schuurspons voor gebruikt. plaats liever een nieuwe zekering. ook de zekeringenkast daar waar de zekering tussen zit goed schoon met de schuurspons. zeker met dit weer denk je dat zit wel goed maar het contact moet maar heel even niet goed te zijn of corrosie tussen zitten en hij doet het niet meer.
sterkte en ik denk als je bovenstaande doet de auto het ook weer doet.
cees
sterkte en ik denk als je bovenstaande doet de auto het ook weer doet.
cees
- Middelkamp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2010 11:13 #97654
door Middelkamp
Beantwoord door Middelkamp in topic Niks doet het meer
Cees,
Bedankt voor de tip ik ga dat inderdaad maar is even proberen in mijn pauze, wel raar dat ineens alles er mee ophoud.
Bedankt voor de tip ik ga dat inderdaad maar is even proberen in mijn pauze, wel raar dat ineens alles er mee ophoud.