elektrische bekabeling

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-06-2001 22:41 #57655 door
elektrische bekabeling is gemaakt door
Tijdens de restauratie is een gedeelte van de bekabeling van ellende uit elkaar gevallen. Nu wil ik de komplete bekabeling gaan vervangen. Heeft / weet iemand of er kabelboomschema's bestaan om zelf de boom te maken? Of kunnen deze ook besteld worden?Andere tips rond de elektrische bedrading zijn ook welkomAlvast bedankt,Otto

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-06-2001 22:44 #58253 door
Beantwoord door in topic elektrische bekabeling
Oepss....Ik vergat te melden dat het om een Amazon uit '66 gaat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-06-2001 08:55 #58252 door
Beantwoord door in topic elektrische bekabeling
Ik heb de oude kabelboom genomen en een schema (Haynesboek) De oude kabel heb ik een voor een nieuw ernaast gelegd. Dit kost wel wat tijd maar je kan zo ook de extra kabels b.v. mistachterlicht, achterruitverwarming etc meenemen in de boom. Het schema heb je er beslist bij nodig is mijn ervaring. Laat ook de schakelaars eraan zitten, maak het iets duidelijker. Als je vragen hebt hoor ik het wel. Ik ben iniedergeval zeer tevreden over mijn kabelboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-06-2001 11:53 #58251 door
Beantwoord door in topic elektrische bekabeling
Otto, ik heb de kabelboom toendertijd (4 jr geleden, +/- f 600,-) besteld bij Scandcar. in engeland worden ze namelijk nog nieuw gemaakt. Ik kon hem er zo inleggen moest alleen een aantal aanpassingen maken omdat ik een 123GT heb. Ben er zeer tevreden mee.Thom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.