achteruitrijlichten

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-06-2001 21:23 #57651 door
achteruitrijlichten is gemaakt door
Mijn achteruitrijlichten doen het niet, de bedrading is in orde, de lampjes ook. Kan iemand mij vertellen hoe e.e.a. in elkaar zit en waar het probleem kan zitten? Zit er ergens een schakeling op de m40 versnellingsbak? Of zit er ergens een speciale zekering? Ik ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-06-2001 22:20 #58264 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlichten
Al gekeken of de bedrading op de versnellingbak wel goed zit??? Misschien de schakelaar op de bak. Je kunt testen of de schakelaar goed is door het schuifje wat normaal op de bak zit massa te geven, als de lampen dan branden zit het in je schakelaar op de bak.Succes!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-06-2001 08:59 #58263 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlichten
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zou dit pas in de amazon vanaf 65 er in zitten (Het V44 amazon boek). Ik heb zelf een uit 63 en hier zit het ook niet in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-06-2001 13:18 #58262 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlichten
Op je versnellingsbak zit een schakelaar, deze werkt met een veertje. Als je de versnelling in zijn achteruit zet komt een stang tegen het veertje deze maakt aarde en via het relais (links voor in de motorkap) gaat je achteruitrijlicht branden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-06-2001 13:59 #58261 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlichten
Arno, bedankt voor je reactie, Ik heb wel glaasjes met een wit deel, achterlichten (gecombineerd met remlichten) en knipperlichten (teken dat er wel een achteruitrijlicht-voorziening zou moeten zijn. Zou het desondanks kunnen zijn dat er helemaal geen schakelaar op de bak zit? Ik moet nog even goed kijken, de boel er erg vies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.