achteruitrijlicht amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-07-2001 20:40 #57624 door
achteruitrijlicht amazon is gemaakt door
Kan iemand mij vertellen of het achteruitrijlicht van een Amazon alleen functioneert als ook het gewone licht is ingeschakeld. Of moet het achteruitrijlicht het ook doen bij uitgeschakelde verlichting. Dit laatste lijkt niet het geval volgens schema en aansluitingen. Toen misschien niet logisch nu wellicht bij moderne autos wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-07-2001 00:13 #58347 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlicht amazon
Arno, ik ben geen techneut maar ik weet zeker dat de achteruitrijlichten van alle amazones die ik heb gehad het allemaal deden zonder dat de verlichting was ingeschakeld, de bouwjaren van deze auto's waren allemaal tussen 1965 en 1967groeten marcel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-07-2001 23:27 #58346 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlicht amazon
Arno ik heb een combi en een sedan en bij beide werkt het achteruitrijlicht zonder dat de lampen aan staan. Ik zou je kabels eens nalopen. Achter op de versnellingsbak zit een aansluiting bij ingeschakelde achteruit moet deze aarde maken. Meet de draad dan eens door naar het relais voor de achteruit. Vanhieruit loop er een draad direkt naar de achterlampen. Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-07-2001 08:07 #58345 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlicht amazon
Ik heb een Amazon uit 1964 en daar doen deachteruitrijlichten het ook niet als de gewonelichten uitstaan en ik heb geen fouten kunnenontdekken. Misschien dat het bij de nieuweretypes veranderd is (ik weet niet van welk jaarde combi en sedan zijn?).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-07-2001 08:30 #58344 door
Beantwoord door in topic achteruitrijlicht amazon
Ik heb de electrische schemas nagekeken en het blijkt dat de jongere amazons wel achteruitrijlichten hebben als het gewone licht uit is. Dus aangesloten op dezelfde aansluiting als de remlichten. Hoewel niet origineel, ga ik dit ook zo doen bij die van mij. Gewoon een andere aansluiting op het zekeringkastje..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.