laadproblemen amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-08-2001 10:36 #57590 door
laadproblemen amazon is gemaakt door
Hoi allemaal,Ik heb wat electrische problemen met mijn Amazon ('61, B18), Ondanks de extra grote wisselstroomdynamo die ik vorig jaar heb gemonteerd, kom ik tegenwoordig vaak weer stroom tekort. Als ik zonder licht rij, gaat alles goed, zodra ik mijn lampen aanzet, is het binnen de kortste keren bekeken. Ik zoek nu een manier om e.e.a. door te meten en te controleren of er inderdaad meer stroom 'uitgaat' als dat er opgewekt wordt -en natuurlijk het probleem opsporen- Ik heb helaas niet de beschikking over een zware amperemeter / belastingsmeter, maar alleen een simpel multimetertje. Wie kan me helpen. Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-08-2001 13:37 #58445 door
Beantwoord door in topic laadproblemen amazon
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een volvo 164.Hier was toen de accu van "op".Misschien bij jou ook het geval?In ieder geval veel sterkte ermee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2001 17:15 #58444 door
Beantwoord door in topic laadproblemen amazon
Remko, ook ik had dit probleem - bij mij was de dynamo zelf gewoon niet in orde, hoewel ik die 'nieuw' had aangeschaft. Toen ik een nieuwe monteerde ging alles vlekkeloos. Andere mogelijkheid is dat je regelaar of je accu niet in orde zijn, of dat je ergens kortsluiting maakt (ik neem ten minste aan dat je V-snaar niet te slipt ofzo).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.