mistlamp

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2001 16:09 #57520 door
mistlamp is gemaakt door
Wellicht een hele domme vraag: ik kan geen achter-mistlamp ontdekken op mijn Amazon. Is die niet standaard? Zo wel: waar zou die moeten zitten en met welke schakelaar wordt die bediend?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2001 16:38 #58602 door
Beantwoord door in topic mistlamp
Nee Peter, er zit op een Amazon standaard geen mistachterlicht, deze zul je zelf moeten monteren plus een draad naar achteren en een schakelaar. Hella leverde toen der tijd speciale schakelaars, er moet namelijk een groen controlelampje in zitten, je moet maar eens navragen bij een Autoshop. succes Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2001 17:01 #58601 door
Beantwoord door in topic mistlamp
Oke, bedankt. Het is wel raar, want ik dacht dat een mistlamp verplicht was en de Amazon is wel gewoon goed gekeurd.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2001 17:52 #58600 door
Beantwoord door in topic mistlamp
Een mistlamp is nu wel verplicht, maar dat was nog niet zo in 1970 (laat staan eerder). Dat geldt ook voor bijvoorbeeld autogordels en alarmknipperlichten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2001 20:40 #58599 door
Beantwoord door in topic mistlamp
Moet ie dat nu wel hebben om door de APK te kunnen komen? Ook alarmknipperlichten en mistlamp (gordels heeft ie wel, rest niet)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2001 20:48 #58598 door
Beantwoord door in topic mistlamp
Nee, dat is niet nodig. Alleen hetgeen wat er vanuit de fabriek op hoort. De auto is immers toen goedgekeurd voor de nederlandse wegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.