bobine amazon....

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2001 19:25 #57495 door
bobine amazon.... is gemaakt door
Eindelijk droog, dus lekker tectyleren...met de radio aan natuurlijk!!! (kontakt ook aan...) Opeens een vreemd gepiep onder de motorkap.... en ja hoor, bobine oververhit, haarscheurtje in bovenkant en wat olie er uit "sissend" ... Foute boel natuurlijk... ja ik weet het...stom stom stom.... Motor start gewoon.. maar toch..... DE VRAAG: Moet ik deze bobine, ondanks dat alles werkt naar behoren, toch vervangen???Jankees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2001 19:44 #58670 door
Beantwoord door in topic bobine amazon....
Lijkt me wel verstandig, het is natuurlijk nooit goed als een bobine oververhit is geweeest en er een scheurtje in zit. De kosten zullen het ook niet zijn denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 08:50 #58669 door
Beantwoord door in topic bobine amazon....
Welk model bobine heb je? Is het er een met een panzerkabel aan vast dan kunnen de kosten hoog worden. Ik hoor bedragen van 900,-- Een alternatief is een losse bobine zonder panzerkabel veel goedkoper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 20:43 #58668 door
Beantwoord door in topic bobine amazon....
Ik heb eventueel nog een goede originele bobine liggen met stalen mantel,als je belangstelling hebt dan mail je maar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 22:42 #58667 door
Beantwoord door in topic bobine amazon....
Is het altijd zo dat een bobine oververhit kan raken als je het contact voor een langere tijd aan laat staan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2001 09:41 #58666 door
Beantwoord door in topic bobine amazon....
mail me even..... jankees_tanger@hotmail.comgeef me ook de prijs.... alles werkt nog...maar je weet maar nooit....jankees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.