alarmlicht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2001 15:25 #57487 door
alarmlicht is gemaakt door
Wij hebben twee weken geleden een Amazon Combi gekocht. Supertevreden!! Wat een wagen. We vragen ons onder andere af of er een alarmlicht-functie is en zoja hoe die aangaat.. Met zo'n oudere auto ga je ook niet elk knopje alle kanten op forceren om het te testen. Dus ik ben benieuwd. (uiteraard verwacht ik niet deze functie ooit te hoeven gebruiken want hij is maar van 1966...)Klaas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2001 15:43 #58696 door
Beantwoord door in topic alarmlicht
Ha Klaas,Gefeliciteerd met je aankoop!Een alarmlichtfunctie zit niet standaard op de amazon. Als je er een wilt hebben zul je die zelf moeten monteren. Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2001 10:41 #58695 door
Beantwoord door in topic alarmlicht
Op Amazones in de USA en Canada is standaard een alarmlichtfunctie geleverd. (In het onderdelenboek is deze onder nummer 673380-2 aangegeven). Op beurzen worden deze alarmlicht knoppen (volgens de stijl van de overige knoppen in de Amazone) regelmatig aangeboden en zijn gemakkelijk te monteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-09-2001 12:17 #58694 door
Beantwoord door in topic alarmlicht
Ook ik heb zo'n alarmlichtknop gekocht, maar weet iemand ook het aansluitschema?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-10-2001 18:24 #58693 door
Beantwoord door in topic alarmlicht
Ik heb goede ervaring met het volgende aansluitschema:rood spanning (+) op het lipje met code 30;groen (knipperlicht rechts) op code R;blauw (knipperlicht links) op code L;zwart aarde (-) op code - (min) tussen R en L in.De groene en blauwe draad heb ik aangesloten op de bedrading van de knipperlichten t.p.v. de stuurkolom tussen het dashboard en het stuur.succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-10-2001 16:58 #58692 door
Beantwoord door in topic alarmlicht
De Slubo verkoopt komplete setjes met aansluitschema erbij. overigens de Slubo zit ook op het internet WWW.slubo.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.