ruitensproeierpompje

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-11-2001 21:34 #57359 door
ruitensproeierpompje is gemaakt door
Binnekort gaat het waarschijnlijk weer vriezen en dan wordt het weer sproeien om de pekel van de ruit te krijgen. Bij mijn amazon werkt het pompje waarschijnlijk niet goed, er komt maar een heel zwak straaltje op de ruit. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het liggen aan de slangetjes of sproeikoppen of is het pompje aan vervanging toe? Zit er origineel een goede pomp op of is het beter om bij de autoshop een nieuwe te bestellen? Zo ja, welke pomp voldoet dan? wellicht heeft iemand ook goede ervaringen met materiaal van de sloop? Ik hoor het graag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2001 09:12 #59096 door
Beantwoord door in topic ruitensproeierpompje
Hoi,Heb ik ook gehad. Geprobeerd het pompje te reviseren, aardig gelukt, maar toen lekte het. Dus even naar Bas de Koning gebeld (Veteren Cars Wognum)of ie nog een pompje had (antwoord wist ik, ik had ze al in Rosmalen zien liggen), en nu een goed werkend pompje, origineel en mooi gemaakt door het reeds opnieuw gespoten kapje van de vorige erop te schroeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2001 09:26 #59095 door
Beantwoord door in topic ruitensproeierpompje
Heb ik ook een keer gehad. Bij mij lag het niet aan de pomp maar aan de sproeikoppen. Die stonden niet goed afgesteld en zaten een beetje dicht. Voorzichtig doorprikken met een speld deed wonderen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.