interval ruitenwisser

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 09:27 #57321 door
interval ruitenwisser is gemaakt door
Ik wil een interval voor mijn ruitenwisser plaatsen (Amazon Combi 69). Ergens stond de tip om een interval regeling te monteren van het merk Hella, kosten rond de f 100. Helaas is deze inmiddels uit het assortiment bij Brezan. Weet iemand een andere mogelijkheid?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 10:08 #59224 door
Beantwoord door in topic interval ruitenwisser
Volgens mij kun je heel eenvoudig een ordinare potmeter installeren. Gewoon de huidige schakelaar verwijderen en de potmeter ertussen zetten. Ook mogelijk: huidige schakelaar laten zitten en in de draad naar de wissermotor de potmeter zetten. Daarna is de ruitenwisser volgens mij traploos regelbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 11:44 #59223 door
Beantwoord door in topic interval ruitenwisser
Doe dit maar niet!!!!!!Met alle respect, maar geen goede tip.Probeer toch maar bij een automaterialenzaak een interval schakeling te krijgen.Jankees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 13:36 #59222 door
Beantwoord door in topic interval ruitenwisser
Michiel: De hella interval schakelaar heb ik nog op zolderliggen. Intervalschakelaar werkte niet voor een Katterug. Voor 75.- ter overname beschikbaar incl montage materiaal en handleiding. Orgineel koste deze meen ik 114.-

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 21:13 #59221 door
Beantwoord door in topic interval ruitenwisser
Hallo Michiel,Twee maanden geleden zat hij nog wel in het assortiment. Ik heb hem zelf geplaatst, maar moest daarvoor wel verschillende Brezan zaken afbellen. Het gaat inderdaad om een Hella intervalschakeling. Kijk voor meer info op mijn site, www.amazoncars.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2001 22:12 #59220 door
Beantwoord door in topic interval ruitenwisser
Mannen, bedankt voor jullie zeer snelle reacties. Jacques, ik neem graag je aanbod aan. Ik kan alleen je e-mail adres niet achterhalen. Laat je even weten hoe ik je kan bereiken op l.j.grijksen@freeler.nl?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2002 21:12 #59219 door
Beantwoord door in topic interval ruitenwisser
type Hella 5WA 001 871-041 12Vgekocht in dec 2001, werkt prima, traploos instelbaar van 2-20 x per minuut, bij een automaterialenzaak, staat nog steeds in het boek van Hella, kosten fl 103.55 incl btw

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.