d-jetronic

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-02-2002 13:35 #57140 door
d-jetronic is gemaakt door
Hallo, wie weet of je het regelapparaat kan laten testen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-02-2002 15:31 #59890 door
Beantwoord door in topic d-jetronic
Je kunt je gehele injectie systeem laten testen inclusief het regelapparaat.Er zijn bedrijven die de apparatuur hebben.Ik weet niet wat je woonplaats is, maar in Ede is een bedrijf die dat heel goed kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-02-2002 15:33 #59889 door
Beantwoord door in topic d-jetronic
Even ter aanvulling: Storingen in het injectiesysteem liggen zelde aan het regelapparaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2002 21:03 #59888 door
Beantwoord door in topic d-jetronic
Inderdaad kan dat. Bij een Bosch servicepunt moeten ze het kunnen (laten) doen. Zie de Gouden Gids onder 'auto electrische zaken' oid. Er bestaat ook een testapparaat dat de motor kan simuleren, en daarmee de computer kan testen. Overigens gaan de computers niet vaak kapot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2002 22:37 #59887 door
Beantwoord door in topic d-jetronic
Hallo Peter, ik heb het probleem waarschijnlijk gevonden. Ik heb een 'vroege' 1800E met een relais voor de koudstartinjector die aan gestuurt wordt door de regelkast. Bij mij werkte deze dus niet. Wat bleek nou er zat een verkeerd regelapparaat in! (heb de auto gedemonteerd gekocht) nl. de 0 280 000 034 voor 'late' E'tjes en ES'en. Ik moest nl. de 0 280 000 017. Deze stuurt het relais dus wel aan. Allemaal wel bedankt voor de reacties!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.