knipperlicht amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 13:04 #57046 door
knipperlicht amazon is gemaakt door
Sinds enige tijd doet mijn knipperlicht het pas na ong 15 min.Dit is alleen 's ochtends bij een koude startHet is net of hij even warm moet worden ?Kent iemand dit euvel, en zo ja, wat valt er aan te doen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 14:35 #60168 door
Beantwoord door in topic knipperlicht amazon
Branden ze de eerste 15 minuten helemaal niet?of beginnen ze na 15 minuten pas te knipperen?in geval 1 waarschijnlijk ,geoxideerde contactjes,ingeval 2 is je relais aan vervanging toe ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 15:07 #60167 door
Beantwoord door in topic knipperlicht amazon
Bedankt voor het snelle antwoord.Ze branden helemaal niet de 1ste 15 min.(ook dash-knipper-lamp niet)Ze beginnen na 15 min pas te knipperen(alhoewel ik wel een 'knipper-geluid' hoor.BTW, waar zit dat relais, of hoe ziet dat eruit? (een Volvo-leek).Thanx

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2002 17:14 #60166 door
Beantwoord door in topic knipperlicht amazon
ergens boven je voeten ;-) zit in motor ruimte ,rond en waarschijnlik zilverkleurig.Maar als je wel een knippergeluid hoort begrijp ik het ook niet ,in een knipperlicht relais zit 9 van de 10 x een bimetaaltje,dat door de stroom die er door heen loopt ,verbuigd ,contact verbreekt ,afkoeld en dan dus weer contact maakt ,enz..Als jij zegt dat je'm wel hoort knipperen ,dan lijkt het meer alsof je ergens sluiting hebt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2002 09:13 #60165 door
Beantwoord door in topic knipperlicht amazon
Ik heb het vermoeden dat je een vochtprobleempje hebt. Als de pluspool hierdoor sluiting maakt bestaat er een kans dat het relais het wel blijft doen omdat er wel geleiding, dus opwarming is. Na een paar minuten door de warmte kan het vocht weg zijn en werkt de handel weer wel gewoon. Niets wat je met een multimeter niet kunt opzoeken.Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.