oliesensor deel 2

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-03-2002 16:21 #57026 door
oliesensor deel 2 is gemaakt door
Waaneer zit het amazone bezitters eens langer dan een week of twee mee. Gelukkig ben ik niets kwijtgeraakt in m'n motorblok zoals Eelco, maar die oliesensor die ik had en wat druppeltjes lekte, verliest nu hele sloten tegelijk. Waarom? Ik dacht weet je wat ik draai hem nog eens een keer aan. Sleutel 27 geleend en draaien maar. Totdat ie afbrak. Nu zit de bout in het blok vast, maar via het gaatje van de sensor spuit de olie naarbuiten als je de motor start. Nu moet je hem geloof ik uitboren enzo, maar ik heb dat nog nooit gedaan. Suggesties en tips hopenlijk.Groetjes van een balende en treurige Sebas, want misschien kost het me weer wat geld en rijden doe ik van de week in ieder geval niet meer in m'n Amazone. Doei

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-03-2002 16:55 #60236 door
Beantwoord door in topic oliesensor deel 2
Dat de olie eruit spuit is zo gek nog niet de sensor zit gelijk na de olie pomp.Maar hoe lossen we dit op. Uitboren is een mogelijkheid, maar metaal splinters in de olie baan zou ik niet doen.Ik zou proberen om een links tap er in te draaien je heb dan kans dat het stukje loskomt. Dan een nieuwe sensor er in en klaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-03-2002 21:14 #60235 door
Beantwoord door in topic oliesensor deel 2
Je kunt ook proberen om er een moer op te solderen en danvoorzichtig gaan draaien.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-03-2002 18:02 #60234 door
Beantwoord door in topic oliesensor deel 2
Je kan ook proberen met een scherp voorwerp tegen de schoefdraad in te tikken met een hamer. De schoefdraad zal wel vet en gesmeerd zijn. Met wat geduld en een paar keer de rug rechten zal het met kleine tikjes wel kunnen lukken.Joep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.