ruitenwisser

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2002 12:18 #56926 door
ruitenwisser is gemaakt door
Wat kan je veel vragen over zo iets simpels als een ruitenwisser. Bij moderne auto's kan je ook wel alleen het ruitenwisserblad vervangen, dit soort sets kosten twee keer niets en met onze kleine wisserbladen kunnen we twee keer doen met een set. Ik heb zo'n set gekocht en ben eens gaan experimenteren met een oud ruiterwisserblad. Het lukt wel om deze te vervangen maar het resultaat is nog niet bevredigend. Dit moet toch kunnen lukken? Ik vind het zonde om een goede ruiterwisser weg te gooien alleen omdat het rubber versleten is. Ik denk ook dat het op een gegeven moment moeilijk gaat worden om nieuwe te kopen. Als we nu al zoeken naar alternatieven dan komen we niet voor verassingen te staan als het ineens zo ver is. Wie heeft hier ook al iets mee geprobeert???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-04-2002 14:22 #60560 door
Beantwoord door in topic ruitenwisser
Ruiterwisserrubbers zijn altijd los verkrijgbaar geweest bij Volvo. Alleen voor de Amazone, of dit nog zo is weet ik niet, informeer bij het VOD in Elshout. vr gr Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2002 00:36 #60559 door
Beantwoord door in topic ruitenwisser
Ik vervang al jaren alleen het rubber van de ruitenwisser, werkt prima!!Groet, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2002 07:55 #60558 door
Beantwoord door in topic ruitenwisser
Joost,Waar haal je het losse rubber vandaan? Ik heb dit voorheen ook altijd op deze wijze gedaan, echter de laatste keer bij het VOD bleek dat zij in ieder geval geen losse rubbers meer hebben of krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-04-2002 12:13 #60557 door
Beantwoord door in topic ruitenwisser
Is het Joost K uit D? Zo ja ik kom binnenkort langs om te pronken. Geef even door welke rubbers en waar je deze haalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.