fietscomputer als kilometerteller

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2002 22:43 #56804 door
Een hele tijd geleden heb ik een artikel gelezen in ons Volvoblad waarin beschreven stond hoe een fietscomputer in een Amazon werd gemonteerd. Ik heb geprobeerd dit artikel terug te vinden, maar helaas niet gevonden. Kan iemand mij vertellen waar ik dat artikel kan vinden?Bij voorbaat dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2002 14:38 #60963 door
Beantwoord door in topic fietscomputer als kilometerteller
Hans,Ik denk in blad 3 of 4 van 2001.succesJohanne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-06-2002 14:09 #60962 door
Beantwoord door in topic fietscomputer als kilometerteller
Hans, In mijn Amazon(1960) zit zo'n systeem. Ik heb dit voor de "Moskou 2000" tocht aangebracht. Het heeft zijn werk uitstekend gedaan en het werkt nog steeds.Wil je meer weten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2004 14:48 #60961 door
Beantwoord door in topic fietscomputer als kilometerteller
Hallo Willem,Ik wil ook graag een fietscomputer inbouwen in m'n Amazon. Daarom wil ik graag meer weten. Zou je me enige info kunnen mailen (lars@rengersen.nl)?Bijvoorbeeld zaken als:- Welk type fietscomputer?- Hoe magneetje te monteren?- Hoe sensor te monteren?Ik heb het VCM zo niet bij de hand.Alvast bedanktGroeten Lars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2004 11:54 #60960 door
Beantwoord door in topic fietscomputer als kilometerteller
Willem:Ik zie op een oude forumbijdrage een artikeltje over het inbouwen van de fietscomputer in een amazon uit 1960. Zelf heb ik ook een 60er met 4x trommelremmen. Heb je nog informatie hoe je het toen gedaan hebt?Joop ten Bokkel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.