alarm

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-06-2002 08:21 #56789 door
alarm is gemaakt door
Hoe houden we onze klassieker het langste bij de rechtmatige eigenaar, oftewel wie heeft er een alarm of startonderbreking ingebouwd. Welk merk, zijn er aanbevelingen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-06-2002 12:10 #60999 door
Beantwoord door in topic alarm
Ik heb een alarm met bewegingsmelder en als extra een sirene in de cabine. Je wilt er niet in zitten als het ding afgaat. Het probleem is dat als ze in de wagen zitten meestal al schade aan je portier hebben aangebracht. Eigenlijk moet je iets hebben met een back up accu etc. Als mijn alarm is ingeschakeld gaat er ook een mooi rood lampje knipperen. Maar hoever moet je gaan met beveiligen. Ik denk dat als we snel melding maken van een diefstal b.v. via de V-44 site (apart deel voor diefstallen) En uiteraard in het blad dan bereik je toch een heel stel mensen in het hele land. Als dit bekend wordt (moeten we zelf aan werken) dan ontmoedigd dat ook een dief of de wagen moet naar het buitenland gaan. Ik zou wel een alarm erop zetten, maar welke. Die van mij is deels zelfbouw.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-06-2002 01:28 #60998 door
Beantwoord door in topic alarm
Ik heb zelf een klasse III alarm op m'n p1800. Dat is een alarm met interieursensoren, helingsensor en deurcontacten. Dit werkt prima, op afstandsbediening uiteraard. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Kost ongeveer 1100 gulden, merk Gemini.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.